AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hva synes dere om denne blusen? jeg er slank. Anonymkode: ebd91...809
Maleficenta Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva synes dere om denne blusen? jeg er slank. Anonymkode: ebd91...809 Søt. Vil ha en. Hvilken nettbutikk er den fra? Endret 1 time siden av Maleficenta
MarianneE Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Perfekt om du vil se firkantet og bredskuldret ut. 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Fin den om du har slank kropp. Er du rund så må du se deg etter noe annet Anonymkode: ac99c...736 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ikke fint med den rammen. Hadde vært fin uten den. Anonymkode: 0fb10...183 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Rammen ødelegger det for min del. Anonymkode: ebddc...60b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Tenkte huset på prærien. Anonymkode: 0b3a4...98a 3
Million Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden (endret) Bare fin om man er veldig ung og søt. Ellers er det lett at den gir et "kjerringpreg". Eller "gammalt nytt"... Jeg er nok litt "allergisk" mot rysjer og blonder, etter at jeg gjennomlevde den "pyntens" storhetstid på 1980-tallet. Prinsesse Dianas bluser med slik pynt på var super poppis. ALLE gikk med det. Stønn... Nei, jeg er nok ikke glad i sånne plagg. Men jeg kan se at noen ganske unge og søte jenter og damer kan kle det, men etter en viss alder er det stopp. Endret 1 time siden av Million
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #10 Skrevet 59 minutter siden Tviler på at denne er kledelig, uansett figur. Usikker på hvordan en firkant på brystkassen kan være flatterende. Anonymkode: 4fdc6...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #11 Skrevet 57 minutter siden Skikkelig stygg Anonymkode: 5e175...28e
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #12 Skrevet 56 minutter siden For mye… Anonymkode: 3d103...fd9
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #13 Skrevet 55 minutter siden Den var virkelig 80-tallet. Så jeg må nok si at jeg hadde ikke brukt penger på den. Anonymkode: 4b76e...b05
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #14 Skrevet 44 minutter siden Fin 😃 uansett str eller alder. Anonymkode: 0daf8...a5d
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #15 Skrevet 42 minutter siden Blusen er fin synes jeg, hvis man er veldig tynn og trenger en illusjon av pupper😊 Hvis man har stor pupper fra naturens side, som jeg har, ser det ikke pent ut😅 Jeg ble mer fascinert av "thigh-gapet" til modellen her... Anonymkode: 1c8f3...88c 1
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #17 Skrevet 37 minutter siden Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Grusom. Du går i turklær til vanlig da.... Anonymkode: 0daf8...a5d
Beneath the Moon Skrevet 36 minutter siden #18 Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du går i turklær til vanlig da.... Anonymkode: 0daf8...a5d Nei, jeg gjør ikke det, tenk. 1 1
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #20 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fin den om du har slank kropp. Er du rund så må du se deg etter noe annet Anonymkode: ac99c...736 jeg er ganske rund og har en sånn topp! Anonymkode: 312a6...431
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå