AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Kan du dele en observasjon av vakker ydmykhet? Den første jeg husker: Jeg var på reise i Øst-Europa. Stopper innom en liten landsby for et par dagers overnatting. Går på en Kafé for å kjøpe meg en kaffe. Det er absolutt ingen andre i det lille sentrumet. Helt blåst for folk. Spøkelsesby. En ung lokal jente serverer meg kaffe. Når jeg skal betale ser hun usikkert og beskjedent på meg å sier «Vi har en liten konsert her i kveld. Jeg vet ikke om noen kommer.. Men hvis du har lyst å se på blir vi glad:) « Det høres kanskje veldig lite ut. Men der og da tenkte jeg bare «Ydmykhet er så vakkert.» Anonymkode: a03fe...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Trodde dette var en bank-ID tråd, jeg! Anonymkode: f0dc3...4be
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trodde dette var en bank-ID tråd, jeg! Anonymkode: f0dc3...4be Dette er en tråd for å dele observasjoner av vakker ydmykhet. Beklager den ekstra bokstaven i tittelen. Skjønner at det kan være irriterende for enkelte. Anonymkode: a03fe...dc7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er en tråd for å dele observasjoner av vakker ydmykhet. Beklager den ekstra bokstaven i tittelen. Skjønner at det kan være irriterende for enkelte. Anonymkode: a03fe...dc7 Nei, det var bare det at jeg trodde "vakker ydmykhet" var en kode fra Bank-ID appen. Anonymkode: f0dc3...4be
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det var bare det at jeg trodde "vakker ydmykhet" var en kode fra Bank-ID appen. Anonymkode: f0dc3...4be morsomt. Anonymkode: a03fe...dc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå