Gå til innhold

Vakker Ydmykhet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du dele en observasjon av vakker ydmykhet?

Den første jeg husker:

Jeg var på reise i Øst-Europa. Stopper innom en liten landsby for et par dagers overnatting. Går på en Kafé for å kjøpe meg en kaffe.

Det er absolutt ingen andre i det lille sentrumet. Helt blåst for folk. Spøkelsesby. En ung lokal jente serverer meg kaffe. Når jeg skal betale ser hun usikkert og beskjedent på meg å sier «Vi har en liten konsert her i kveld. Jeg vet ikke om noen kommer.. Men hvis du har lyst å se på blir vi glad:) « 

Det høres kanskje veldig lite ut. Men der og da tenkte jeg bare «Ydmykhet er så vakkert.»

Anonymkode: a03fe...dc7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette var en bank-ID tråd, jeg!  

Anonymkode: f0dc3...4be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trodde dette var en bank-ID tråd, jeg!  

Dette er en tråd for å dele observasjoner av vakker ydmykhet. Beklager den ekstra bokstaven i tittelen. Skjønner at det kan være irriterende for enkelte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er en tråd for å dele observasjoner av vakker ydmykhet. Beklager den ekstra bokstaven i tittelen. Skjønner at det kan være irriterende for enkelte.

Nei, det var bare det at jeg trodde "vakker ydmykhet" var en kode fra Bank-ID appen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det var bare det at jeg trodde "vakker ydmykhet" var en kode fra Bank-ID appen. 

morsomt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...