Gå til innhold

Dusjkabinett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal kjøpe dusjkabinett til et lite bad. Det må være 70x90, så har ikke mye å velge mellom.

Jeg har ingen erfaring med Sparmax, men det har kanskje andre? Ville dere kjøpt dette:

https://www.sparmax.no/dusj/dusjkabinett/dusjkabinett-firkantet-70x90-90x70

Eventuelt dette på megaflis:

https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/dusjkabinett/celeste-trento-rett-dusjkabinett-70x90x208-cm-msikkerhetsfolie-krom

Noe spesielt jeg burde tenke på?

Anonymkode: 233c8...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har handlet fra bad.no til badene i huset da vi bygde nylig. Alt fra WC-er, dusjarmaturer, servantarmaturer, dusjdører mv. Bare positive ting å si. God service, rask og trygg levering. Men jeg har ingen erfaring med akkurat det dusjkabinettet du lenker til. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har nøyaktig det dusjkabinettet du linker fra sparmax. Det er pent og lett å vaske, men sluket er litt lite og trangt og tar vannet unna dårlig. Det må tømmes ofte for hår, men selv da blir liksom bunnen full av vann når dusjer med god trykk (jeg gjør det pga. langt og veldig tykt hår). I tillegg er den bryteren (husker ikke hva det heter) man stiller varmen på skikkelig tung når man skal senke temperaturen. Man må liksom lirke den frem og tilbake for å skru ned varmen. Ville valgt et annet dusjkabinett. 

Anonymkode: affd1...bff

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har nøyaktig det dusjkabinettet du linker fra sparmax. Det er pent og lett å vaske, men sluket er litt lite og trangt og tar vannet unna dårlig. Det må tømmes ofte for hår, men selv da blir liksom bunnen full av vann når dusjer med god trykk (jeg gjør det pga. langt og veldig tykt hår). I tillegg er den bryteren (husker ikke hva det heter) man stiller varmen på skikkelig tung når man skal senke temperaturen. Man må liksom lirke den frem og tilbake for å skru ned varmen. Ville valgt et annet dusjkabinett. 

Ahh.. så feil! Vi har et som ligner, men det er ikke dette. 

Synes forresten skapet du linket til fra bad.no var pent. Jeg er ikke glad i skyvedører med hjul på grunnet at jeg liker å vaske nøye og det medfører gjerne at hjulene blir ødelagt etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...