Gå til innhold

Datingapper, matcher, men ingen kontakt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med datingappene? Vi matcher, men de tar ikke kontakt, og om jeg tar kontakt, ikke noe svar? Samler de bare på matcher?

De få som tar kontakt er enten svindlere eller ikke ute etter noe seriøst selv om det påstås, evt bare ghoster midt i chatten?

Hva må man gjøre for å finne noen normale menn der? Tar dere kontakt med matcher umiddelbart? Venter?

Anonymkode: fe0fb...404

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er håpløst. Samme erfaring her. Jeg ble lei og sletta appen da det bare ble et irritasjonsmoment for meg.

Anonymkode: a224d...426

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normal menn på datingapps. Hadde de vært normale hadde de ikke hatt behov for å være der.

Anonymkode: 82103...5f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ikke normal menn på datingapps. Hadde de vært normale hadde de ikke hatt behov for å være der.

Så da er ikke jeg normal heller da? Siden jeg har behov for å være der?

Når man i voksen alder blir singel etter å ha tuppet ut ubrukelig mann som ikke gidder ha barna så mye heller, så har man ikke mye tid til å fly rundt ute å treffe noen altså. Så da trengs slike apper. Men er jo tydeligvis veldig få seriøse der. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svært få kvinner svarer, så da gidder jeg ikke. Er hun interessert så for hun skrive først.

Anonymkode: 9a78e...ea2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er mann? Kvinner får utrolig mange flere matcher, fordi det er 70% menn og mange falske kvinnelige profiler, så da gidder man kun å chatte med de beste matchene. Og mannen må ha en god førstereplikk og profil.

Men har opplevd det samme hos menn, da bare slettet jeg matchen og gikk videre.

Er nok mange som bruker det kun som tidsfordriv og bekreftelse også.

Anonymkode: 28d23...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sånn som matcher men som ikke svarer. Ja, er useriøs.

Anonymkode: 0fcbd...ffe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en sånn som matcher men som ikke svarer. Ja, er useriøs.

Anonymkode: 0fcbd...ffe

Hva gjør du på datingappene, da?

Anonymkode: e7e7e...76d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du er mann? Kvinner får utrolig mange flere matcher, fordi det er 70% menn og mange falske kvinnelige profiler, så da gidder man kun å chatte med de beste matchene. Og mannen må ha en god førstereplikk og profil.

Men har opplevd det samme hos menn, da bare slettet jeg matchen og gikk videre.

Er nok mange som bruker det kun som tidsfordriv og bekreftelse også.

Anonymkode: 28d23...e91

Jeg er kvinne. Få matcher, av 100 er det kanskje en jeg liker, og så skal den ene prosenten igjen like. Men de matchene jeg får dør jo bare ut. 

• Liker 1
Skrevet

Har slettet datingappene. Det fungerer ikke for meg. Blir å satse på å møte noen tilfeldig. Ellers så får man bare være singel resten av livet 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg syns det har endret seg til det negative desverre var noe helt annet å date si 10 år tilbake på apper. Nå syns jeg det er mye rart og lite folkeskikk og respekt selvfølgelig litt gull innimellom men har et nylig eksempel på en jeg hadde en god samtale flyt med og som virket oppegående. Vi avtalte tid og sted for date etter å ha snakket en god stund og da gode samtaler med litt dybde. Etter at vi avtalte og landet en date så ble han plutselig stille jeg la ikke merke til det med en gang for en dag eller to uten samtale ser ikke jeg noe rart i. Så søndag kveld da jeg skulle skrive en melding og høre om han fortsatt var klar for date mandag oppdaget jeg at jeg var slettet! 

Helt merkelig aldri opplevd før og var jo han som var ivrig på å avtale en konkret date før sommerferien. 

Så jeg skjønner godt at mange ikke gidder lenger. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2026 den 12.43):

Men damene som er der er normale? Hehe, her inne er det nok av forvirrede mennesker. 
Men ja, det du opplever TS, det er du ikke alene om. Dette opplever nok de aller aller fleste menn og kvinner på disse appene. Ingenting å bry seg om, det er bare sånn det er det. Om du skal bruke appene, så ta det for det det er, en mulighet til å få kontakt med noen andre av det motsatte kjønn. Men det gjenstår å se om begge griper den muligheten.

Anonymkode: 38d6a...469

Skrevet

Jeg er kvinne på dating app, og dessverre så blir det rett og slett for mye å følge opp og svare på. Og jeg prøver å være høflig å svare alle som sender meg melding, selv de som helt tydelig ikke har lest noe av hva jeg har lagt ut for standard start er : Hva søker du her inne da?

Men det at jeg  svarer og bruke tid på å si takk men nei takk og ikke minst det at disse ikke gir seg heller uansett hvor mange ganger sier nei så blir det lite tid og overskudd igjen til de som kanskje er ok?

Så jeg fant han ikke denne gangen heller naturlig nok , for det er for mange som ødelegger for dse som er ok 🙂

Så jeg gav det to uker før jeg gav opp igjen, for det går så trått og jeg er så forsynt av å svare og kun få enstavelsesord  eller korte svar tilbake.

Men jeg tror fortsatt det er en like god blanding av typer der inne av begge kjønn men som alt annet så drukner det som er bra i det negative dessverre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...