AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hva er greia med datingappene? Vi matcher, men de tar ikke kontakt, og om jeg tar kontakt, ikke noe svar? Samler de bare på matcher? De få som tar kontakt er enten svindlere eller ikke ute etter noe seriøst selv om det påstås, evt bare ghoster midt i chatten? Hva må man gjøre for å finne noen normale menn der? Tar dere kontakt med matcher umiddelbart? Venter? Anonymkode: fe0fb...404
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Det er håpløst. Samme erfaring her. Jeg ble lei og sletta appen da det bare ble et irritasjonsmoment for meg. Anonymkode: a224d...426 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Det er ikke normal menn på datingapps. Hadde de vært normale hadde de ikke hatt behov for å være der. Anonymkode: 82103...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke normal menn på datingapps. Hadde de vært normale hadde de ikke hatt behov for å være der. Anonymkode: 82103...5f4 Så da er ikke jeg normal heller da? Siden jeg har behov for å være der? Når man i voksen alder blir singel etter å ha tuppet ut ubrukelig mann som ikke gidder ha barna så mye heller, så har man ikke mye tid til å fly rundt ute å treffe noen altså. Så da trengs slike apper. Men er jo tydeligvis veldig få seriøse der. Anonymkode: fe0fb...404
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Svært få kvinner svarer, så da gidder jeg ikke. Er hun interessert så for hun skrive først. Anonymkode: 9a78e...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Du er mann? Kvinner får utrolig mange flere matcher, fordi det er 70% menn og mange falske kvinnelige profiler, så da gidder man kun å chatte med de beste matchene. Og mannen må ha en god førstereplikk og profil. Men har opplevd det samme hos menn, da bare slettet jeg matchen og gikk videre. Er nok mange som bruker det kun som tidsfordriv og bekreftelse også. Anonymkode: 28d23...e91
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Jeg er en sånn som matcher men som ikke svarer. Ja, er useriøs. Anonymkode: 0fcbd...ffe
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en sånn som matcher men som ikke svarer. Ja, er useriøs. Anonymkode: 0fcbd...ffe Hva gjør du på datingappene, da? Anonymkode: e7e7e...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå