Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg ca 41000. Hva synes dere om beløpet? Dette er penger jeg helst ikke vil bruke, men la vokse. Står på sparekonto. 

Anonymkode: 54b8b...dfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra!! Vi har jobbet veldig med å prøve å betale ned gjeld og bygge opp en buffer. Gikk fra 0 kr i buffer og maxet kredittkort til ca 50 000 i buffer. det tok lang tid og krevde mye. Så jeg vet at det ikke er noen selvfølge å ha førti tusen i buffer, det er veldig bra!! 

Anonymkode: a40cf...3a9

• Hjerte 2
Skrevet

Har 210k på sparekonto, kanskje jeg overfører 20-30k til når feriepengene kommer senere i dag.

Skrevet

Prøver å ha så lite som mulig, da pengene vokser fortere andre steder enn på en sparekonto.

Har de siste årene hatt 50.000 stående. Ikke én eneste gang har jeg hatt bruk for å ta av det, så kanskje jeg burde gå enda lavere. Har ikke bil, og alt i hjemmet er forsikret, så uforutsette regninger på 50.000 er jo egentlig ganske urealistisk.

Anonymkode: 005a0...56c

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Veldig bra!! Vi har jobbet veldig med å prøve å betale ned gjeld og bygge opp en buffer. Gikk fra 0 kr i buffer og maxet kredittkort til ca 50 000 i buffer. det tok lang tid og krevde mye. Så jeg vet at det ikke er noen selvfølge å ha førti tusen i buffer, det er veldig bra!! 

Anonymkode: a40cf...3a9

Takk! Er alene med dårlig økonomi så spart små beløp opp igjennom. Så stolt her egentlig selvom mange har mye mer enn jeg har. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Takk! Er alene med dårlig økonomi så spart små beløp opp igjennom. Så stolt her egentlig selvom mange har mye mer enn jeg har. 

Og mange har mye mindre også, eller ingenting! Spesielt enslige med dårlig økonomi 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...