AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Her har jeg ca 41000. Hva synes dere om beløpet? Dette er penger jeg helst ikke vil bruke, men la vokse. Står på sparekonto. Anonymkode: 54b8b...dfe
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Veldig bra!! Vi har jobbet veldig med å prøve å betale ned gjeld og bygge opp en buffer. Gikk fra 0 kr i buffer og maxet kredittkort til ca 50 000 i buffer. det tok lang tid og krevde mye. Så jeg vet at det ikke er noen selvfølge å ha førti tusen i buffer, det er veldig bra!! Anonymkode: a40cf...3a9 2
Run Skrevet 56 minutter siden #3 Skrevet 56 minutter siden Har 210k på sparekonto, kanskje jeg overfører 20-30k til når feriepengene kommer senere i dag.
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #4 Skrevet 52 minutter siden Prøver å ha så lite som mulig, da pengene vokser fortere andre steder enn på en sparekonto. Har de siste årene hatt 50.000 stående. Ikke én eneste gang har jeg hatt bruk for å ta av det, så kanskje jeg burde gå enda lavere. Har ikke bil, og alt i hjemmet er forsikret, så uforutsette regninger på 50.000 er jo egentlig ganske urealistisk. Anonymkode: 005a0...56c
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #5 Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Veldig bra!! Vi har jobbet veldig med å prøve å betale ned gjeld og bygge opp en buffer. Gikk fra 0 kr i buffer og maxet kredittkort til ca 50 000 i buffer. det tok lang tid og krevde mye. Så jeg vet at det ikke er noen selvfølge å ha førti tusen i buffer, det er veldig bra!! Anonymkode: a40cf...3a9 Takk! Er alene med dårlig økonomi så spart små beløp opp igjennom. Så stolt her egentlig selvom mange har mye mer enn jeg har. Anonymkode: 54b8b...dfe 1
BeeKind Skrevet 29 minutter siden #6 Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk! Er alene med dårlig økonomi så spart små beløp opp igjennom. Så stolt her egentlig selvom mange har mye mer enn jeg har. Anonymkode: 54b8b...dfe Og mange har mye mindre også, eller ingenting! Spesielt enslige med dårlig økonomi 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå