AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:12 #1 Skrevet mandag kl. 23:12 Alle menn er like. De er noen ekle svin. "Kjærlighet" er bare en dårlig unnskyldning for å få sex regelmessig uten å jobbe for det. Anonymkode: 3011b...d18
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:24 #3 Skrevet mandag kl. 23:24 Huff, føler med deg 😞 En som har løyet? Det er kanskje ikke kvelden du vil høre det, men jeg var i et langvarig dødt forhold hvor han enda var lojal å sa jeg betyr mer enn sex gjør. Et bevis selv om det er dumt med døde forhold. Menn er ulike de også, slik vi er. Men det er en trend at mange vil ha sex for prisen å såre noens hjerte. Anonymkode: 41d8f...70f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:32 #5 Skrevet mandag kl. 23:32 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, føler med deg 😞 En som har løyet? Det er kanskje ikke kvelden du vil høre det, men jeg var i et langvarig dødt forhold hvor han enda var lojal å sa jeg betyr mer enn sex gjør. Et bevis selv om det er dumt med døde forhold. Menn er ulike de også, slik vi er. Men det er en trend at mange vil ha sex for prisen å såre noens hjerte. Anonymkode: 41d8f...70f Takk for støtten da. Hvor lenge var dere sammen da? Han sier alltid at han elsker meg når vi møtes, men det er alltid møter på hans premisser. Og når vi er fra hverandre så kan han bare la være å si at han elsker meg på aldri så lenge. Sex? Han sier han vil ha men jeg må mase. Føler jeg er sammen med en emosjonelt tilbakeståense lodott som bare ikke vil slå opp. Anonymkode: 3011b...d18 1
BeeKind Skrevet mandag kl. 23:42 #6 Skrevet mandag kl. 23:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for støtten da. Hvor lenge var dere sammen da? Han sier alltid at han elsker meg når vi møtes, men det er alltid møter på hans premisser. Og når vi er fra hverandre så kan han bare la være å si at han elsker meg på aldri så lenge. Sex? Han sier han vil ha men jeg må mase. Føler jeg er sammen med en emosjonelt tilbakeståense lodott som bare ikke vil slå opp. Anonymkode: 3011b...d18 Da er mannen du har en idiot, det betyr ikke at alle menn er slik. Høres ut som om du vil få det bedre alene! 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:45 #7 Skrevet mandag kl. 23:45 BeeKind skrev (1 minutt siden): Da er mannen du har en idiot, det betyr ikke at alle menn er slik. Høres ut som om du vil få det bedre alene! Synes alle menn jeg har møtt noen sinne ender opp i samme suppa før eller siden. Uansett hvor snill jeg er, hvor kjærlig jeg er, av en eller annen grunn så blir jeg bare null verdt. Det er nok ikke bare jeg som møter en rekke ubrukelige kjærester. Derfor jeg mener at alle menn er like. Ingen av de gidder å jobbe for forholdet, ingen av de gidder å endre vanene sine eller uvanene sine, og hvis det er fare for at dama drar så er det helt ok. Anonymkode: 3011b...d18
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:48 #8 Skrevet mandag kl. 23:48 BeeKind skrev (5 minutter siden): Da er mannen du har en idiot, det betyr ikke at alle menn er slik. Høres ut som om du vil få det bedre alene! Artig konklusjon. «Alle menn er ikke like, høres ut som du vil få det bedre alene». Så hvis alle ikke er like, så finnes det vel håp? Eller var det slik at alle var like og dermed får du det bedre alene? Skjønte ikke helt Anonymkode: 41f18...4cb
BeeKind Skrevet mandag kl. 23:53 #9 Skrevet mandag kl. 23:53 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Artig konklusjon. «Alle menn er ikke like, høres ut som du vil få det bedre alene». Så hvis alle ikke er like, så finnes det vel håp? Eller var det slik at alle var like og dermed får du det bedre alene? Skjønte ikke helt Anonymkode: 41f18...4cb Jeg mente at det er bedre å gjøre det slutt og være singel enn å forbli i et forhold hvor man føler at man er sammen med en dott som egentlig vil slå opp. At det høres ut som et dårlig forhold med en dårlig mann, og ikke noe man bør velge å bli i. Men det betyr ikke at alle menn er håpløse. Heller ikke at det er umulig å finne en bedre partner som man kan ha det bra sammen med senere. Jeg burde kanskje skrevet «bedre alene eller med en annen» Endret mandag kl. 23:53 av BeeKind 1
BeeKind Skrevet mandag kl. 23:57 #10 Skrevet mandag kl. 23:57 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes alle menn jeg har møtt noen sinne ender opp i samme suppa før eller siden. Uansett hvor snill jeg er, hvor kjærlig jeg er, av en eller annen grunn så blir jeg bare null verdt. Det er nok ikke bare jeg som møter en rekke ubrukelige kjærester. Derfor jeg mener at alle menn er like. Ingen av de gidder å jobbe for forholdet, ingen av de gidder å endre vanene sine eller uvanene sine, og hvis det er fare for at dama drar så er det helt ok. Anonymkode: 3011b...d18 Jeg kjenner mange menn som jobber for forholdet og med seg selv, som tar ansvar og initiativ, og setter pris på partneren sin. Det er klart at det finnes mange ubrukelige menn, akkurat som at det finnes mange ubrukelige kvinner, det betyr ikke at 50% av jordens befolkning er helt like. Hvorfor gidder du å være snill og kjærlig med noen som er så håpløse??? 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:01 #11 Skrevet i går, 00:01 BeeKind skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner mange menn som jobber for forholdet og med seg selv, som tar ansvar og initiativ, og setter pris på partneren sin. Det er klart at det finnes mange ubrukelige menn, akkurat som at det finnes mange ubrukelige kvinner, det betyr ikke at 50% av jordens befolkning er helt like. Hvorfor gidder du å være snill og kjærlig med noen som er så håpløse??? Jeg gidder ikke det når de endrer seg. Men jeg er jo det en stund, og så er det som om alle sammen begynner å ta alt for gitt og slapper av. De tenker vel at jeg ikke går noen steder? Jeg er ikke en svak person som ofrer alt for typen heller. Jeg er sliten og trist og lei. Og skjønner ikke hvorfor det er så jævla vanskelig for menn å løfte en finger for kjæresten sin. Anonymkode: 3011b...d18 1
BeeKind Skrevet i går, 00:04 #12 Skrevet i går, 00:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gidder ikke det når de endrer seg. Men jeg er jo det en stund, og så er det som om alle sammen begynner å ta alt for gitt og slapper av. De tenker vel at jeg ikke går noen steder? Jeg er ikke en svak person som ofrer alt for typen heller. Jeg er sliten og trist og lei. Og skjønner ikke hvorfor det er så jævla vanskelig for menn å løfte en finger for kjæresten sin. Anonymkode: 3011b...d18 Kanskje du bør jobbe med å sette grenser for deg selv i relasjoner, da vil du tidlig i forholdet se hvordan folk faktisk er. Hvis du er en people pleaser kan det tenkes at du dessverre tiltrekker deg folk som utnytter andre 💔 skjønner at du er lei! Men ikke gi opp halve menneskeheten, det finnes fine menn der ute. Noe som også betyr at det ikke er normalt eller greit når menn er dust. Det er ikke bare «sånn menn er». Det er sånn den personen velger å være, og det er ikke innafor. Du har lov til å kreve mer av dem 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:12 #13 Skrevet i går, 00:12 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk for støtten da. Hvor lenge var dere sammen da? Han sier alltid at han elsker meg når vi møtes, men det er alltid møter på hans premisser. Og når vi er fra hverandre så kan han bare la være å si at han elsker meg på aldri så lenge. Sex? Han sier han vil ha men jeg må mase. Føler jeg er sammen med en emosjonelt tilbakeståense lodott som bare ikke vil slå opp. Anonymkode: 3011b...d18 Det er ikke nødt til å være opp til hva han føler som avgjør om det bør fortsette eller ikke, du er jo ikke glad. Uansett om han elsker deg på ekte, høres det ikke ut som du trives med livet som det er. Vi var sammen alt alt for lenge, men vi var også gode venner så vi behandlet hverandre fint. 10 år. Anonymkode: 41d8f...70f
AnonymBruker Skrevet i går, 09:02 #14 Skrevet i går, 09:02 Alle menn er ikke like. Jeg kjenner heterofile menn, homofile menn og bifile menn. Jeg kjenner ryddige menn, men også rotete menn. Jeg kjenner sterke menn og svake menn. Det er mye mangfold. Anonymkode: bddfc...99e
AnonymBruker Skrevet i går, 12:22 #15 Skrevet i går, 12:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle menn er ikke like. Jeg kjenner heterofile menn, homofile menn og bifile menn. Jeg kjenner ryddige menn, men også rotete menn. Jeg kjenner sterke menn og svake menn. Det er mye mangfold. Anonymkode: bddfc...99e Jeg snakker ikke om hvordan huset ser ut, eller bankkontoen, eller klesskapet eller seksual legning. Jeg snakker om drifter, det menn har programmert i seg fra vi var fisk eller øgler eller hva det enn var vi startet som. At noen menn i dag lærer at "det er ikke greit å være utro" endrer ikke programmeringen. Det å være sammen med noen betyr ikke at de ikke vil knulle alt annet. Eller drømmer om alt annet. Heller vil ha annet. Å si de elsker noen betyr ikke at de ikke helst vil ha sex med alle venninnene/kameratene i stedet eller i tillegg. Å elske noen endrer ikke at de ikke tar hva som helst. Det fører bare til mulighet for enklere tilgang til sex regelmessig dersom de ønsker det. Anonymkode: 3011b...d18
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #16 Skrevet i går, 12:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg snakker ikke om hvordan huset ser ut, eller bankkontoen, eller klesskapet eller seksual legning. Jeg snakker om drifter, det menn har programmert i seg fra vi var fisk eller øgler eller hva det enn var vi startet som. At noen menn i dag lærer at "det er ikke greit å være utro" endrer ikke programmeringen. Det å være sammen med noen betyr ikke at de ikke vil knulle alt annet. Eller drømmer om alt annet. Heller vil ha annet. Å si de elsker noen betyr ikke at de ikke helst vil ha sex med alle venninnene/kameratene i stedet eller i tillegg. Å elske noen endrer ikke at de ikke tar hva som helst. Det fører bare til mulighet for enklere tilgang til sex regelmessig dersom de ønsker det. Anonymkode: 3011b...d18 Men de påstandene du kommer med stemmer ikke. For å sette det på spissen, så finnes det aseksuelle menn, som opplever null seksuell tiltrekning og ikke ønsker noe som helst sex. Men de har fremdeles muligheten til å elske noen. Anonymkode: bddfc...99e 1
Huldra-78 Skrevet i går, 12:32 #17 Skrevet i går, 12:32 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Alle menn er like. De er noen ekle svin. "Kjærlighet" er bare en dårlig unnskyldning for å få sex regelmessig uten å jobbe for det. Anonymkode: 3011b...d18 Nei, det er mange flotte menn der ute. Man må bare bruke tid på å bli kjent med den som er rett for akkurat deg. 1
Hareena Skrevet i går, 12:37 #18 Skrevet i går, 12:37 Jeg synes han som sa seg villig til å ta seg av barna sine i bytte mot sex leder ennå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå