AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Se for deg en alternativ virkelighet hvor *noe* ikke skjedde, eller skjedde på en annerledes måte, hvor hadde du vært? Hva hadde du gjort? Eksempel: For min egen del, om jeg ikke hadde tatt den flyturen når jeg var 10, antar jeg at jeg hadde valgt en yrkesfagslinje på vgs i rettning, typ bilmekaniker, og jobbet på bilverksted i nærheten av foreldrene mine. Anonymkode: d1346...823
Strigiformes Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Om jeg ikke hadde valgt almenfaglig påbygging der jeg valgte, så hadde jeg ikke fått de barna jeg har idag...
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Om jeg ikke hadde valgt den folkehøyskolen jeg valgte hadde jeg sannsynligvis bodd i et annet fylke. Og da ville jo alt vært annerledes.. sånn sett. Anonymkode: 6d0e2...cef
SPOCA Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hvis jeg ikke hadde droppet den lange togturen fra studiebyen, hadde jeg kanskje blitt drept på Utøya. Hvis jeg ikke hadde "kranglet" med høyskolen den gangen, hadde jeg antagelig ikke hoppet av og ikke begynt på ny bachelor og senere master. Og da ville jeg antagelig endt opp som adjunkt i stedet for lektor med opprykk, som jeg er i dag. Hell i uhell der altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå