Gå til innhold

Er dette slimproppen? OBS, ekle bilder!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sinnssykt sprengt følelse i underlivet og bekken i dag. Har ikke kunne stå oppreist uten å føle at alt faller fra nedentil, og jeg føler meg hoven. Det er altså ømt i både kjønnsåpning og innsiden av skjeden… når jeg tørka meg kom dette? Jeg er bare 29+ på vei, så litt tidlig. Men jeg er fjerdegangs, har født prematur før, og har aldri sett noe til slimproppen. Syns dog dette var helt massive tilstander å tørke da man har tissa på do..

IMG_7339.jpeg

Anonymkode: b6ba2...f07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Har hatt sinnssykt sprengt følelse i underlivet og bekken i dag. Har ikke kunne stå oppreist uten å føle at alt faller fra nedentil, og jeg føler meg hoven. Det er altså ømt i både kjønnsåpning og innsiden av skjeden… når jeg tørka meg kom dette? Jeg er bare 29+ på vei, så litt tidlig. Men jeg er fjerdegangs, har født prematur før, og har aldri sett noe til slimproppen. Syns dog dette var helt massive tilstander å tørke da man har tissa på do..

IMG_7339.jpeg

Anonymkode: b6ba2...f07

Enig, det var mye - men ikke så mye at jeg automatisk hadde tenkt at det MÅ være slimpropp. Heldigvis ingen tegningsblødning i proppen, så den vokser nok tilbake :) 

Anonymkode: c5db3...473

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Enig, det var mye - men ikke så mye at jeg automatisk hadde tenkt at det MÅ være slimpropp. Heldigvis ingen tegningsblødning i proppen, så den vokser nok tilbake :) 

Anonymkode: c5db3...473

Jeg var på føden igår og fikk beskjedd om at mistet slimpropp ikke kommer tilbake🤷‍♀️ men de sa samtidig at det ikke er farlig eller unormalt å miste hele eller deler av den underveis.

Anonymkode: 777c0...fc1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg var på føden igår og fikk beskjedd om at mistet slimpropp ikke kommer tilbake🤷‍♀️ men de sa samtidig at det ikke er farlig eller unormalt å miste hele eller deler av den underveis.

Anonymkode: 777c0...fc1

Tja, slimproppen min gikk sikkert 5 ganger forrige svangerskap. 😆 Den kan regenerere seg hvis den kommer en stund før termin, og det er ganske kjent, men om du kjenner tegn til modning eller rier, så bør du nok få en sjekk.

Anonymkode: a7a1b...959

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...