AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:15 #1 Skrevet mandag kl. 17:15 Jeg er helt på BMI grensa til overvektig, lurer på om det hjelper å kutte ut kveldsmaten og være villig til å gå litt sulten iløpet av dagen? Målet er ikke å gå ned titalls kilo, ønsker å gå ned kanskje 4-5 kilo og ligge jevnt der. Anonymkode: de593...dfa
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:22 #2 Skrevet mandag kl. 17:22 Kalori ut > kalori inn er det eneste som hjelper. Det kan løses på mange ulike måter. Den du beskriver er innafor men du blir sulten og større fare for at du sprekker fort. Velg mat som er kalorifattig men metter godt. Anonymkode: 22993...685
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:23 #3 Skrevet mandag kl. 17:23 Just now, AnonymBruker said: Kalori ut > kalori inn er det eneste som hjelper. Det kan løses på mange ulike måter. Den du beskriver er innafor men du blir sulten og større fare for at du sprekker fort. Velg mat som er kalorifattig men metter godt. Anonymkode: 22993...685 Noen tips på det? Anonymkode: de593...dfa
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:45 #4 Skrevet mandag kl. 17:45 Det er ingen grunn til å gå rundt å være sulten selv om man skal ned i vekt. Det er overraskende mye mat man kan spise på f.eks 1600 kcal, som for de fleste er lite nok til å gå ned i vekt over tid (med mindre man er knøttliten og null aktiv). Anonymkode: 944ce...52a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:25 #5 Skrevet mandag kl. 18:25 Jeg er på samme sted for meg, og for meg hjelper styrketrening, volume eating og «halv-teknikken», det vil si at jeg spiser en halv av det jeg spiste før. Så i stedet for en hel sjokolade så spiser jeg halve, én tacolefse i stedet for to, halvparten så stort kakestykke osv osv. Er ned på normal bmi, skal ned et par kilo til. Anonymkode: c2308...f9b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:03 #6 Skrevet tirsdag kl. 17:03 men trenger ikke kutt ut måltider men gjøre endringer, nå vet ikke jeg hva du spiser men for eks et knekke brød på kvelden mindre sauser og dressing og mer grønt Anonymkode: a4a92...f6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå