AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Sitter du barbeint med føttene på dashbordet når du er passasjer i bil om sommeren? Anonymkode: 21610...41b
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Nei, jeg er ikke idiot. Anonymkode: 07de7...476 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Nei. Bruker sokker. Klar over hvor varmt interiøret i en bil kan bli??? Anonymkode: dff6b...aae 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Aldri. Du slutter med det hvis airbag utløser........ Anonymkode: cdcf7...b12 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sitter du barbeint med føttene på dashbordet når du er passasjer i bil om sommeren? Anonymkode: 21610...41b Nei. Har aldri syntes det var behagelig…. og det er jo livsfarlig ved et krasj. Anonymkode: ef168...b49 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Nei, hvis dere kommer i en ulykke så blir du knekt i to, knærne dine vil mose ansiktet ditt, hele underkroppen får smellen, tenk på det. Airbagen smeller ut i over 300km i timen og kan være så følsom at den utløser pga stein i veien eller at bilen kjører i grøftekanten. Anonymkode: a745d...5a0 3 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Nei, føtter er ekkelt, og hører hjemme på bakken. Anonymkode: 68f1c...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Nei det blir så mye jobb for den som må obdusere meg etterpå, når kneskålene sitter fast inne i skallen og resten kroppen er brettet sammen så blir det så mye søl. Anonymkode: 43839...179 5 1 2
Mezzosoprena Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sitter du barbeint med føttene på dashbordet når du er passasjer i bil om sommeren? Anonymkode: 21610...41b Barbeint eller ikke har ingenting å si i denne sammenhengen. INGEN skal sitte med føttene på dashbordet i en bil! 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni Nei, aldri. Det er både ekkelt og farlig. Anonymkode: 24c32...387 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni Mezzosoprena skrev (41 minutter siden): Barbeint eller ikke har ingenting å si i denne sammenhengen. INGEN skal sitte med føttene på dashbordet i en bil! Er de der døde? Eller hardt skadd Anonymkode: f2061...2de
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2026 den 16.23): Sitter du barbeint med føttene på dashbordet når du er passasjer i bil om sommeren? Anonymkode: 21610...41b Nei, jeg vil helst ikke at knærne skal bøyes den andre veien eller at lårbena plutselig henger fast i skuldrene den dagen det blir bråstopp Anonymkode: 9af0f...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli I utgangspunktet ikke. Men hvis jeg kjører lange dagsetapper, type 10 timer kjøring, hender det jeg gjør det for å variere sittestilling litt. Anonymkode: bcca8...8bc
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2026 den 16.29): Nei. Bruker sokker. Klar over hvor varmt interiøret i en bil kan bli??? Anonymkode: dff6b...aae Du tenker at dét er det største problemet? Anonymkode: 8b442...7d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Selvfølgelig ikke. Jeg er en ubetenksom jævla idiot, men selv jeg har grenser for dumskap. Anonymkode: 0d167...796 1 1
Eva-Lena Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Jeg gjorde det som ungdom helt til eksen og jeg havnet i frontkollisjon. Det gikk bra med oss, men fy faen som jeg slo meg i ansiktet. Knærne ble jo sendt som ett rekyl rett i ansiktet. Jeg trudde seriøst alle tennene hadde løsnet og at nesa var knekt. Blødde som en stukket gris og så støl i beina at jeg ikke klarte å gå på 1 uke. Aldri mer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Folk som gjør det mangler noe mellom ørene. Evt de syns det frister med kneskåler i trynet ved kollisjon. Anonymkode: 56d06...5d6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå