AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden jeg har en vennine som har godt innenom butikken en del ganger. Det har vært en veldig dårlig opplevelse med særlig en ung man som er en ansatt i butikken. Resten av tida uten ham så var det greit å være i butikken. Vennin min var anklaget av denne fyren at hun prøver å stjel eller at hun tok forlangt tid i butikken, men prøver bare å sjekke prisen.Tydeligvis så sier fyren det med en sånn humoristisk tone for å forvirre henne og går rundt om i den lille butikken eller meste av gangen bak kassa. Det har vært slik i nesten 1 år nå og jeg la igjen en kommentar i deres google anmeldelse delen. Min vennine konfonterte fyren, men han bare ned spilt hele hendelsen. Håper at ansvarlig av butikken tar grep av situsjonen om ikke så burde kunde strømmen starte å bli mindre i denne butikken. Forresten, det er ikke en vennine, men meg selv. I anmeldelsen skreve jeg det som om det var en vennine som hadde denne dårlig opplevelsen. Dette er en nærbutikk. Anonymkode: e366d...82b
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #3 Skrevet 27 minutter siden amio skrev (29 minutter siden): hæ? jeg har en vennine som har godt innenom butikken en del ganger. Det har vært en veldig dårlig opplevelse med særlig en ung man som er en ansatt i butikken. Resten av tida uten ham så var det greit å være i butikken. Vennin min var anklaget av denne fyren at hun prøver å stjel eller at hun tok forlangt tid i butikken, men prøver bare å sjekke prisen.Tydeligvis så sier fyren det med en sånn humoristisk tone for å forvirre henne og går rundt om i den lille butikken eller meste av gangen bak kassa. Det har vært slik i nesten 1 år nå og jeg la igjen en kommentar i deres google anmeldelse delen. Min vennine konfonterte fyren, men han bare ned spilt hele hendelsen. Håper at ansvarlig av butikken tar grep av situsjonen om ikke så burde kunde strømmen starte å bli mindre i denne butikken. Dette er ikke forstålig Anonymkode: e366d...82b
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #4 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg har en vennine som har godt innenom butikken en del ganger. Det har vært en veldig dårlig opplevelse med særlig en ung man som er en ansatt i butikken. Resten av tida uten ham så var det greit å være i butikken. Vennin min var anklaget av denne fyren at hun prøver å stjel eller at hun tok forlangt tid i butikken, men prøver bare å sjekke prisen.Tydeligvis så sier fyren det med en sånn humoristisk tone for å forvirre henne og går rundt om i den lille butikken eller meste av gangen bak kassa. Det har vært slik i nesten 1 år nå og jeg la igjen en kommentar i deres google anmeldelse delen. Min vennine konfonterte fyren, men han bare ned spilt hele hendelsen. Håper at ansvarlig av butikken tar grep av situsjonen om ikke så burde kunde strømmen starte å bli mindre i denne butikken. Dette er ikke forstålig Anonymkode: e366d...82b Hæ? Anonymkode: a15ad...4de 1
exictence Skrevet 17 minutter siden #5 Skrevet 17 minutter siden Da får vi håpe at ledelsen tar opp med de ansatte at man snakker hyggelig og med respekt til sine kollega, at det er viktig også å vise overfor kundene at kollegaene seg imellom har en god tone
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #6 Skrevet 14 minutter siden Unnskyld meg, men hvordan er det ikke forstålig det er tydelig det som sies. Hjelper ingen med hæ svaret !!!! Anonymkode: e366d...82b 1
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #7 Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Unnskyld meg, men hvordan er det ikke forstålig det er tydelig det som sies. Hjelper ingen med hæ svaret !!!! Anonymkode: e366d...82b Hæ? Anonymkode: a15ad...4de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå