AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:16 #1 Skrevet mandag kl. 08:16 Jeg har hatt skikkelig uflaks og på kort tid har jeg mista et ganske verdifullt sølvkors på festival, så røyk strikken i armbåndet mitt. Jeg er en mann som ikke takler å gå uten noe form for smykker, men alt på gullfunn/bjørklund osv starter på 500-600 kr i pris. Finnes det noe butikker som har rimelig slikt for menn? Er skikkelig sjalu på dere som har bloomz f.eks., det må ikke være dyrt, men for oss menn er det gjerne slik at de tar blodpriser når de vet markedet er dårlig.. Anonymkode: 4de11...984
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:12 #2 Skrevet mandag kl. 11:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt skikkelig uflaks og på kort tid har jeg mista et ganske verdifullt sølvkors på festival, så røyk strikken i armbåndet mitt. Jeg er en mann som ikke takler å gå uten noe form for smykker, men alt på gullfunn/bjørklund osv starter på 500-600 kr i pris. Finnes det noe butikker som har rimelig slikt for menn? Er skikkelig sjalu på dere som har bloomz f.eks., det må ikke være dyrt, men for oss menn er det gjerne slik at de tar blodpriser når de vet markedet er dårlig.. Anonymkode: 4de11...984 Hvis du går inn på nettsiden til Glitter og søker på unisex, så får du 25 resultater. Jeg vil tro andre lignende butikker også har det samme. Mens jeg skriver dette, kom jeg til å tenke på HM. Jeg har ikke søkt der, men sjekk. Vil tro de også har unisex-smykker. Anonymkode: 3a978...eaa
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:32 #3 Skrevet mandag kl. 19:32 500 kr for et armbånd i stål er ikke dyrt, og de ryker ikke like lett som et i sølv til fire ganger prisen. Jeg har en del smykker i stål og de er ca uslitelige. Anonymkode: e187a...3f3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:53 #4 Skrevet mandag kl. 19:53 Jeg synes ikke 500 kr er en ille pris. Jeg er en smykkedame og er totalt avhengig av å bruke smykker så kjenner til følsen. Jeg liker da gull eller sølv og betaler det det koster men hvis du ikke bryr deg om hva metallet i smykket er laget av så selges det ulike greier i vanlig kjedebutikker. Ellers kan du også ta en titt på finn Men 500 kr er ikke dyrt for et smykke hos gullsmed. Jeg foretrekker smykker laget for å vare og som kan dusjen med. Sølv er betydelig billigere enn gull. Stål enda rimeligere. Kjøper du smykker som er belagt vil belegget med tid slites av. Anonymkode: 9593c...1f6
Klokkeblomst_85 Skrevet mandag kl. 20:02 #5 Skrevet mandag kl. 20:02 Har du sjekket ut Trendhim.no? Der kan de ha en del bra og ikke ille priser. Er nettside for menn med smykker, klokker etc..
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes ikke 500 kr er en ille pris. Jeg er en smykkedame og er totalt avhengig av å bruke smykker så kjenner til følsen. Jeg liker da gull eller sølv og betaler det det koster men hvis du ikke bryr deg om hva metallet i smykket er laget av så selges det ulike greier i vanlig kjedebutikker. Ellers kan du også ta en titt på finn Men 500 kr er ikke dyrt for et smykke hos gullsmed. Jeg foretrekker smykker laget for å vare og som kan dusjen med. Sølv er betydelig billigere enn gull. Stål enda rimeligere. Kjøper du smykker som er belagt vil belegget med tid slites av. Anonymkode: 9593c...1f6 Tja jeg liker heller å ha mer å bytte på enn å ha kun ett smykke som jeg må gå med hver dag. Derfor er dere relativt heldige som har bloomz osv hvor dere kan kjøpe smykker til typ 100 kr som kan erstattes på null komma niks. 500 kr for en fattig arbeidsløs delvis student er en god del om det mistes/blir stjelt Anonymkode: 4de11...984
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tja jeg liker heller å ha mer å bytte på enn å ha kun ett smykke som jeg må gå med hver dag. Derfor er dere relativt heldige som har bloomz osv hvor dere kan kjøpe smykker til typ 100 kr som kan erstattes på null komma niks. 500 kr for en fattig arbeidsløs delvis student er en god del om det mistes/blir stjelt Anonymkode: 4de11...984 Går vel i stykker på null komma nix også… Anonymkode: e187a...3f3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tja jeg liker heller å ha mer å bytte på enn å ha kun ett smykke som jeg må gå med hver dag. Derfor er dere relativt heldige som har bloomz osv hvor dere kan kjøpe smykker til typ 100 kr som kan erstattes på null komma niks. 500 kr for en fattig arbeidsløs delvis student er en god del om det mistes/blir stjelt Anonymkode: 4de11...984 Jeg kjøpte smykker som fattig student som jeg har enda da jeg invisterte i kvalitetssmykker. Gullprisenhar gått kraftig opp siden da men sølvprisen er fortsatt ganskr overkommeligselv for de med slank lommebok. Innimellom har jeg vært uheldig men de aller fleste smykkene jeg eier har jeg hatt i årevis. Jeg har aldri vært fan av smykker av typen Bloomz men du finner slikt juggel også for herrer. Her er et sted, finnes flere steder. https://www2.hm.com/no_no/herre/accessories/smykker.html Her er det også rimelig juggel. Sorter enten etter lav til høy pris eller legg inn maks pris på filter. https://www.zalando.no/bager-accessorier-smykker-herre/?price_to=4360&order=price&dir=asc Anonymkode: 9593c...1f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå