Gå til innhold

Plutselig hadde han dame

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget med en mann over flere mnd. Så liksom er han av og på, varm, kald osv. Ting har gjort meg usikker med han, fordi jeg er vandt til at ting skjer fort, her gikk det sakte følte jeg. Kanskje en person som er litt usikker på seg selv. Men sist helg så var han med en annen dame plutselig, så danser de bare nærmere og nærmere der jeg står. Han må vel ha sett jeg sto der vel.

Mannen ser ikke meg, men dama stirrer på meg noen ganger og han prøver å danse å ta rundt henne, han er ikke en person som danser mye heller trodde jeg, og hun virket ikke som en person som liker å danse. Han prøver å bare ha ryggen til meg mens han var med henne. Tror han skjønte jeg så han uansett, men han ”så” ikke meg. Han vet jo jeg er der å danser. Han har sagt hele veien han var singel osv. Har ikke tid til å date. Kan hende jeg avslo han litt når jeg var full forrige helg, men det er fordi man kommer ingen vei med han og da blir jeg emosjonell. 

Skal ikke bruke noe mer tid på den mannen mer.. merkelig å si man skal ta vare på en person og er så snill også plutselig dukker han opp med en annen. 

Anonymkode: b2b3f...92c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare å gå videre og ikke se seg tilbake. Dårlig gjort.

Med mindre han da kommer med en veldig god forklaring til deg, at han danset med dama til en kompis, en slektning eller noe i den gata, men regner med at det ikke er tilfelle...

Anonymkode: 79243...526

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her er det bare å gå videre og ikke se seg tilbake. Dårlig gjort.

Med mindre han da kommer med en veldig god forklaring til deg, at han danset med dama til en kompis, en slektning eller noe i den gata, men regner med at det ikke er tilfelle...

Det var ikke tilfelle, det er en dame han hang med hele dagen, han hang ikke med kompisene sine en gang. Hun kom ikke fra ingen sted så har nok vært med hverandre en stund tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Det burde kanskje ha lyst noen varsellamper når han var sånn "av og på", og du ble usikker på ham. Tydeligvis så hadde han bare deg på si, til noen andre dukket opp. Ikke sikkert det blir så langvarig med henne heller.

Bare vær glad for at du er kvitt en sånn fyr, for du ville aldri bli lykkelig med en som har så dårlig personlighet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det burde kanskje ha lyst noen varsellamper når han var sånn "av og på", og du ble usikker på ham. Tydeligvis så hadde han bare deg på si, til noen andre dukket opp. Ikke sikkert det blir så langvarig med henne heller.

Bare vær glad for at du er kvitt en sånn fyr, for du ville aldri bli lykkelig med en som har så dårlig personlighet.

Virker som han har liten personlighet. Menn som ligger med mange damer har også problemer med å knytte seg til noen faste virker det som, så er sikkert det at han ikke klarer å ha noen fast, og ja enig det var varsellamper der. Likte fyren tydeligvis godt nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...