AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Jeg har ligget med en mann over flere mnd. Så liksom er han av og på, varm, kald osv. Ting har gjort meg usikker med han, fordi jeg er vandt til at ting skjer fort, her gikk det sakte følte jeg. Kanskje en person som er litt usikker på seg selv. Men sist helg så var han med en annen dame plutselig, så danser de bare nærmere og nærmere der jeg står. Han må vel ha sett jeg sto der vel. Mannen ser ikke meg, men dama stirrer på meg noen ganger og han prøver å danse å ta rundt henne, han er ikke en person som danser mye heller trodde jeg, og hun virket ikke som en person som liker å danse. Han prøver å bare ha ryggen til meg mens han var med henne. Tror han skjønte jeg så han uansett, men han ”så” ikke meg. Han vet jo jeg er der å danser. Han har sagt hele veien han var singel osv. Har ikke tid til å date. Kan hende jeg avslo han litt når jeg var full forrige helg, men det er fordi man kommer ingen vei med han og da blir jeg emosjonell. Skal ikke bruke noe mer tid på den mannen mer.. merkelig å si man skal ta vare på en person og er så snill også plutselig dukker han opp med en annen. Anonymkode: b2b3f...92c 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Her er det bare å gå videre og ikke se seg tilbake. Dårlig gjort. Med mindre han da kommer med en veldig god forklaring til deg, at han danset med dama til en kompis, en slektning eller noe i den gata, men regner med at det ikke er tilfelle... Anonymkode: 79243...526 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her er det bare å gå videre og ikke se seg tilbake. Dårlig gjort. Med mindre han da kommer med en veldig god forklaring til deg, at han danset med dama til en kompis, en slektning eller noe i den gata, men regner med at det ikke er tilfelle... Anonymkode: 79243...526 Det var ikke tilfelle, det er en dame han hang med hele dagen, han hang ikke med kompisene sine en gang. Hun kom ikke fra ingen sted så har nok vært med hverandre en stund tenker jeg. Anonymkode: b2b3f...92c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Det burde kanskje ha lyst noen varsellamper når han var sånn "av og på", og du ble usikker på ham. Tydeligvis så hadde han bare deg på si, til noen andre dukket opp. Ikke sikkert det blir så langvarig med henne heller. Bare vær glad for at du er kvitt en sånn fyr, for du ville aldri bli lykkelig med en som har så dårlig personlighet. Anonymkode: 79243...526 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det burde kanskje ha lyst noen varsellamper når han var sånn "av og på", og du ble usikker på ham. Tydeligvis så hadde han bare deg på si, til noen andre dukket opp. Ikke sikkert det blir så langvarig med henne heller. Bare vær glad for at du er kvitt en sånn fyr, for du ville aldri bli lykkelig med en som har så dårlig personlighet. Anonymkode: 79243...526 Virker som han har liten personlighet. Menn som ligger med mange damer har også problemer med å knytte seg til noen faste virker det som, så er sikkert det at han ikke klarer å ha noen fast, og ja enig det var varsellamper der. Likte fyren tydeligvis godt nok. Anonymkode: b2b3f...92c
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det burde kanskje ha lyst noen varsellamper når han var sånn "av og på", og du ble usikker på ham. Tydeligvis så hadde han bare deg på si, til noen andre dukket opp. Ikke sikkert det blir så langvarig med henne heller. Bare vær glad for at du er kvitt en sånn fyr, for du ville aldri bli lykkelig med en som har så dårlig personlighet. Anonymkode: 79243...526 Neste gang jeg er usikker på en mann kommer jeg til å blåse i han med en gang. Anonymkode: b2b3f...92c
Fighter83 Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har ligget med en mann over flere mnd. Så liksom er han av og på, varm, kald osv. Ting har gjort meg usikker med han, fordi jeg er vandt til at ting skjer fort, her gikk det sakte følte jeg. Kanskje en person som er litt usikker på seg selv. Men sist helg så var han med en annen dame plutselig, så danser de bare nærmere og nærmere der jeg står. Han må vel ha sett jeg sto der vel. Mannen ser ikke meg, men dama stirrer på meg noen ganger og han prøver å danse å ta rundt henne, han er ikke en person som danser mye heller trodde jeg, og hun virket ikke som en person som liker å danse. Han prøver å bare ha ryggen til meg mens han var med henne. Tror han skjønte jeg så han uansett, men han ”så” ikke meg. Han vet jo jeg er der å danser. Han har sagt hele veien han var singel osv. Har ikke tid til å date. Kan hende jeg avslo han litt når jeg var full forrige helg, men det er fordi man kommer ingen vei med han og da blir jeg emosjonell. Skal ikke bruke noe mer tid på den mannen mer.. merkelig å si man skal ta vare på en person og er så snill også plutselig dukker han opp med en annen. Anonymkode: b2b3f...92c Så barnslig! Kan man ikke snakke sammen om hva som har skjedd så er ikke forholdet liv laga heller. Her er det bare å gå videre ja👍
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Fighter83 skrev (7 timer siden): Så barnslig! Kan man ikke snakke sammen om hva som har skjedd så er ikke forholdet liv laga heller. Her er det bare å gå videre ja👍 Haha ja, han får kose seg. Bruker ikke tid på han mer😊Han er ikke intressert, ferdig!🙊🤞🏽 Anonymkode: b2b3f...92c
tulla71 Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 29.6.2026 den 1.01): Jeg har ligget med en mann over flere mnd. Så liksom er han av og på, varm, kald osv. Ting har gjort meg usikker med han, fordi jeg er vandt til at ting skjer fort, her gikk det sakte følte jeg. Kanskje en person som er litt usikker på seg selv. Men sist helg så var han med en annen dame plutselig, så danser de bare nærmere og nærmere der jeg står. Han må vel ha sett jeg sto der vel. Mannen ser ikke meg, men dama stirrer på meg noen ganger og han prøver å danse å ta rundt henne, han er ikke en person som danser mye heller trodde jeg, og hun virket ikke som en person som liker å danse. Han prøver å bare ha ryggen til meg mens han var med henne. Tror han skjønte jeg så han uansett, men han ”så” ikke meg. Han vet jo jeg er der å danser. Han har sagt hele veien han var singel osv. Har ikke tid til å date. Kan hende jeg avslo han litt når jeg var full forrige helg, men det er fordi man kommer ingen vei med han og da blir jeg emosjonell. Skal ikke bruke noe mer tid på den mannen mer.. merkelig å si man skal ta vare på en person og er så snill også plutselig dukker han opp med en annen. Anonymkode: b2b3f...92c Er vel ikke akkurat noe og sammle på
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Når det har gått seint med deg og raskt med henne så er det er solid tegn på at du ikke var det han egentlig var ute etter. Bare å skrive han ned i glemmeboka. Anonymkode: 7d661...719
tulla71 Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Jeg trur han bare brukte deg...han er lite og sammle på
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Når det har gått seint med deg og raskt med henne så er det er solid tegn på at du ikke var det han egentlig var ute etter. Bare å skrive han ned i glemmeboka. Anonymkode: 7d661...719 Vurderer å droppe han jeg dater nå, vi har datet i 2.5 måned. Fortsatt ikke avklart noe.. Anonymkode: f976b...88b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 29.6.2026 den 1.01): Jeg har ligget med en mann over flere mnd. Anonymkode: b2b3f...92c Når i løpet av denne ligginga ble dere enige om å ikke møte andre? Anonymkode: 9fea3...281 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli Han visste at du går der og danser og derfor møtte han opp med en annen dame og danset foran deg med vilje. Han later som om han ikke ser deg. Han vil gjøre deg sjalu fordi du forrige helg avslo han. Han driver og kødder med hodet ditt. Han er kald og varm vekselvis. 🚩 Han forsøker å få deg i et hekt. 🚩 Så nå er du ment å bli sjalu og løpe etter han igjen. Drit i han. Blokkere han overalt og aldri snakk med han igjen. Kommer han på denne plassen igjen så går du så han vet det ikke virker og mister interessen. Anonymkode: d2903...980 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når det har gått seint med deg og raskt med henne så er det er solid tegn på at du ikke var det han egentlig var ute etter. Bare å skrive han ned i glemmeboka. Anonymkode: 7d661...719 Det gikk nok sent med henne også, de har kjent hverandre like lenge som han var med meg, men virker som han møtte mange i mellomtiden. Anonymkode: b2b3f...92c
AnonymBruker Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han visste at du går der og danser og derfor møtte han opp med en annen dame og danset foran deg med vilje. Han later som om han ikke ser deg. Han vil gjøre deg sjalu fordi du forrige helg avslo han. Han driver og kødder med hodet ditt. Han er kald og varm vekselvis. 🚩 Han forsøker å få deg i et hekt. 🚩 Så nå er du ment å bli sjalu og løpe etter han igjen. Drit i han. Blokkere han overalt og aldri snakk med han igjen. Kommer han på denne plassen igjen så går du så han vet det ikke virker og mister interessen. Anonymkode: d2903...980 Litt usikker på om det var for å gjøre meg sjalu, jeg tror egentlig ikke det, for han visste nok ikke jeg ville dukke opp på samme plass. Anonymkode: b2b3f...92c
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli Hvorfor vil du være med han? Gi meg 3 gode argumenter Anonymkode: 21a72...5e3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå