AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni venlafaksin- erfaringer Hei. Begynte på venlafaksin for ca 15 dager siden. Mot angst panikkangst , sosial angst, noen som var erfaringer fra denne lit dette? Bivirkninger osv, når den begynner virke? Gått på zoloft i 4 år, men ble forverret og valgte sammen med lege prøve ny type Så dårlig nå da jeg har seponerigs bivirkning fra zoloft , pluss bivirkning av begynne på venlafaksin. Var aggressiv nedtrapping fra stå på 75 mg zolofh til helt av på 1 uke, trappet opp til 75 mg venlafaksin nå. Takk for alle innspill Anonymkode: 80159...b82
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Måtte opp i 225mg før den tok mye av angsten. Var ca 1 mnd inn fra jeg begynte på 75. Anonymkode: a8a22...a69
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Hvorfor i ALLE DAGER tok du en så aggressiv nedtrapping av zoloft Anonymkode: ec76e...428
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Da jeg begynte på venlafaksin, gikk jeg på cipralex. Da byttet jeg bare fra den ene til den andre over natta, det gikk helt fint. Jeg byttet fordi jeg hadde mye nattesvette på cipralex. Jeg har generalisert angstlidelse, og de funket veldig bra for meg. Anonymkode: 536b0...d97
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Pass på at du tar den på morgenen til samme tid hver dag, og ikke glemmer aav det da den har ganske kort halveringstid. Jeg ble veldig dårlig om jeg glemte av den en dag. Ellers må du over 150 mg for å få effekt av noradrenalinet i efexor. Til opplysning. Anonymkode: 5fb24...dbc
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pass på at du tar den på morgenen til samme tid hver dag, og ikke glemmer aav det da den har ganske kort halveringstid. Jeg ble veldig dårlig om jeg glemte av den en dag. Ellers må du over 150 mg for å få effekt av noradrenalinet i efexor. Til opplysning. Anonymkode: 5fb24...dbc Jeg tok på kveld. Ble heller ikke dårlig hvis jeg hoppet over en dose. Anonymkode: a8a22...a69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå