AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Er det fortsatt populært i 1. Klasse eller er barnehagebarn mer interessert i det? Anonymkode: 4cbfd...b00
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Her bruker de blinkesko frem til rundt 3. klasse, da forsvinner de. Vet ikke hvordan det er andre steder. Anonymkode: a11d7...e63 3
mommyaka Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Kremt..jeg er 42 å bruker blinke sko he he..men dette kommer helt an på barna og klassen. Men min 8 åringen har det fortsatt 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): Kremt..jeg er 42 å bruker blinke sko he he..men dette kommer helt an på barna og klassen. Men min 8 åringen har det fortsatt Ja enig, synes 42 er grensa Anonymkode: 36cb3...45f 3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kommer an på barnet. La di ha blinkesko så lenge di vil. Husker selv det var kjempe kult å ha! Men om barnet er ferdig, så lå det være lov å få noen andre😅 Anonymkode: b81cc...16a
Surriball Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det fortsatt populært i 1. Klasse eller er barnehagebarn mer interessert i det? Anonymkode: 4cbfd...b00 Det er for barnslig når barnet ikke lenger vil ha. I første klasse er det fortsatt kult. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er det fortsatt populært i 1. Klasse eller er barnehagebarn mer interessert i det? Anonymkode: 4cbfd...b00 Min mann kastet mine da jeg var 32. Anonymkode: 5cfcd...88c 1
mommyaka Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja enig, synes 42 er grensa Anonymkode: 36cb3...45f Næ....aldri got gammelt for å ha det gøy
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Mine gutter ville ikke ha i første klasse. Ser jentene bruker det lengre Anonymkode: f6612...9e8
bolla92 Skrevet 16 minutter siden #10 Skrevet 16 minutter siden Det kommer vel helt ann på hva barnet ønsker?
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #11 Skrevet 9 minutter siden Ungene mine elsker blinkesko. Skal opp i 3. og 5. nå. Anonymkode: 803f4...fb8
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #12 Skrevet 7 minutter siden Min eldste ville ikke ha det i første klasse. Men min yngste elsket det i f.k. Anonymkode: f5de1...1cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå