AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Damer! Hva er deres erogene soner (med unntak av kjønnsorganet)? Mine er hals og lår 😍 Anonymkode: 4011e...7aa
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Hals og pupper. Og her om dagen ble jeg strøket så forsiktig over rumpa mens en takknemlig mann sugde puppene mine, og det satte meg helt ut der og da. å ja, og anus! Den er erogen. Anonymkode: 35d0d...fe8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Lår, mage, rumpe og hals. Med rumpe mener jeg ikke bare anus, men at å bli kost på rumpa, eller ristet i rumpa, stimulerer tenning. Anonymkode: 9c4b5...8a1
Mardina Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Puppene mine. Dessverre får de ikke så mye oppmerksomhet fra kjæresten. Han er vel rett og slett ikke en mann som ikke er opptatt av pupper. Har dog ingen problemer med å tenne på han, selv om han ikke bryr seg så mye om puppene mine 😍 🤤
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Hals og øreflippene, tær og fingertuppene. Anonymkode: a69f7...91e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hals og øreflippene, tær og fingertuppene. Anonymkode: a69f7...91e Omg jaaa! Glemte helt øreflippene! Når du sier tær, hvordan liker du å få den sonen "stimulert"? Anonymkode: 4011e...7aa
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lår, mage, rumpe og hals. Med rumpe mener jeg ikke bare anus, men at å bli kost på rumpa, eller ristet i rumpa, stimulerer tenning. Anonymkode: 9c4b5...8a1 Slikket i rompa da? Anonymkode: 4011e...7aa
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Slikket i rompa da? Anonymkode: 4011e...7aa Ikke meg du spurte. Men jeg elsker å bli slikket i rumpa. Anonymkode: 35d0d...fe8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Det må være en finger opp i rumpa. Etterpå bør han slikke fingeren ren. Anonymkode: 07e83...b0a
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du spurte. Men jeg elsker å bli slikket i rumpa. Anonymkode: 35d0d...fe8 Er det bedre enn anal sex? Anonymkode: 4011e...7aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå