AnonymBruker Skrevet 28. juni #1 Skrevet 28. juni Hei. Jeg er nylig blitt 40 år. Hele mitt liv har jeg handlet på Lindex, H&M, Cubus og Zalando. Jeg lurer på om dette fortsatt er innafor når jeg er 40? Ser de som er 40+ ofte handler på Match og andre dyrere butikk. Jeg har ikke god råd og er enda ikke inne på boligmarkedet. Tips mottas🙂 Anonymkode: e93de...2a8
AnonymBruker Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg er nylig blitt 40 år. Hele mitt liv har jeg handlet på Lindex, H&M, Cubus og Zalando. Jeg lurer på om dette fortsatt er innafor når jeg er 40? Ser de som er 40+ ofte handler på Match og andre dyrere butikk. Jeg har ikke god råd og er enda ikke inne på boligmarkedet. Tips mottas🙂 Anonymkode: e93de...2a8 Er dame 🌞 Anonymkode: e93de...2a8
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Du kan kle deg som du vil, jeg er i samme alder og kjøper klær på bikbok hvis de passer. Anonymkode: 21351...fb4 2
Beneath the Moon Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Du kler deg slik du vil. Du må ikke kle deg noe annerledes selv om du har blikket 40. 1 1 4
Gjest Colonice Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni (endret) Se på materialer, ikke merker. Det gode er naturlig, det dårlige er kjemisk. Polyester er fake- Lin er godt og naturlig. Bedre å ha et mindre utvalg av naturlig klær, enn et stort utvalg av polyester. Endret 28. juni av Colonice
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Tja. Jeg har havnet på AAP etter å hatt god lønn i mange år. Så jeg har gått fra å handle relativt dyre klær i naturmaterialer.... til å handle de samme merkene på Tise. Prøvde kjedebutikkene, men fyttisøren så mye polyester og altfor tynn viskose med dårlige sømmer og bomull som nupper. Hadde glemt hvor mye kjipe klær som selges. Hva er poenget med klær som ikke tåler et par ganger i vaskemaskinen? Anonymkode: 7b4a6...00d 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg er nylig blitt 40 år. Hele mitt liv har jeg handlet på Lindex, H&M, Cubus og Zalando. Jeg lurer på om dette fortsatt er innafor når jeg er 40? Ser de som er 40+ ofte handler på Match og andre dyrere butikk. Jeg har ikke god råd og er enda ikke inne på boligmarkedet. Tips mottas🙂 Anonymkode: e93de...2a8 Zalando selger mange forskjellige merker som passer for folk i alle aldre Anonymkode: fe75f...33c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå