Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hihi litt random men har blitt gjort oppmerksom på at hver gang jeg bruker ballerinasko og sitter med beina i kryss, så har jeg en tendens til å la ballerinaskoen "Henge" eller "dingle" fra storetåen mens jeg "leker" med den ved å vippe den frem og tilbake. Er det flere av dere damer som gjør dette, eller er jeg helt rar her? 😂Litt flaut siden jeg har en tendens til å ofte miste skoen i gulvet når jeg holder på også.. Men klarer ikke vende dette av meg!🤣

Anonymkode: 81ec6...330

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første spørsmål er om skoen sitter ordentlig på. Bruker den modellen mye og mine faller ikke av foten, vipper av eller sklir lett av. Da må jeg fysisk ta den av. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det samme. Vipp, vipp vipp.

(Og ja, skoen sitter ordentlig på når jeg går) 

Anonymkode: 8fd2d...696

AnonymBruker
Skrevet

Samme!
Og skoen passer som hånd i hanske. 
Jeg synes vel antakelig det er behagelig å "fri" foten litt fra skoen, men jeg gjør det ikke bevisst.

Anonymkode: 5b504...68f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør det samme. Vipp, vipp vipp.

(Og ja, skoen sitter ordentlig på når jeg går) 

Lar du også skoen henge fra stoetåa? Pleier du også å miste den i gulvet? Haha litt plagsom vane 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme!
Og skoen passer som hånd i hanske. 
Jeg synes vel antakelig det er behagelig å "fri" foten litt fra skoen, men jeg gjør det ikke bevisst.

Anonymkode: 5b504...68f

Bra jeg ikk er den eneste da hihi! Lar du den også henge fra storetåa, og har du også en tendens til å miste den i gulvet hele tiden?🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lar du også skoen henge fra stoetåa? Pleier du også å miste den i gulvet? Haha litt plagsom vane 

Hahaha! Ja, skoen havner på gulvet 😄 Det gjør ikke noe ☺️ Og så er det å fortsette å vippe. På storetåa, ja.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hahaha! Ja, skoen havner på gulvet 😄 Det gjør ikke noe ☺️ Og så er det å fortsette å vippe. På storetåa, ja.

Er det ikke plagsomt at skoen faller i bakken om du er på offentlgi sted, som feks toget da? Det plager meg litt.. "Dingler" du alltid når du bruker ballerinasko også? Jeg klarer ikke å vende av meg dette, tror jeg har holdt på hele livet🤪Gjør det til og med når jeg bruker hæler!

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke plagsomt at skoen faller i bakken om du er på offentlgi sted, som feks toget da? Det plager meg litt.. "Dingler" du alltid når du bruker ballerinasko også? Jeg klarer ikke å vende av meg dette, tror jeg har holdt på hele livet🤪Gjør det til og med når jeg bruker hæler!

Jeg gjøre det "alltid" når jeg bruker hæler, godt å la føttene få vite litt ut av hælene 

Anonymkode: 58fba...9da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg gjøre det "alltid" når jeg bruker hæler, godt å la føttene få vite litt ut av hælene 

Så det plager deg ikke om du mister skoen i bakken når du sitter på offentlig sted å vipper skoen fra tåen? Er jo litt flaut om en sitter på cafe og mister skoen hele tiden?🤪

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjør vel alle?

Anonymkode: 66034...5d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette gjør vel alle?

Trodde det bare var meg jeg?? Lar du også ballerinaskoen henge alene fra storetåen og av og til mister den i bakken?

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det bare var meg jeg?? Lar du også ballerinaskoen henge alene fra storetåen og av og til mister den i bakken?

Ja. Alle kvinner jeg har sett gjør dette. Det er en sko som sklir naturlig av hælen og da vipper vi med den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja. Alle kvinner jeg har sett gjør dette. Det er en sko som sklir naturlig av hælen og da vipper vi med den.

Åja.. Har alle kvinnene du har sett med ballerinasko latt de "dingle" fra storetåa? Mine ballerinasko sklir ikke naturlig av hælen.. Jeg må fysisk vippe de av, og så er det jo bare en ubebevist ting at jeg "leker" med de ved å dingle de frem og tilbake

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du en fetisj?

Anonymkode: eb015...ae7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du en fetisj?

Anonymkode: eb015...ae7

nei?! fetisj for hva da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så det plager deg ikke om du mister skoen i bakken når du sitter på offentlig sted å vipper skoen fra tåen? Er jo litt flaut om en sitter på cafe og mister skoen hele tiden?🤪

Nei hvorfor skulle det plage meg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei hvorfor skulle det plage meg?

Hihi vetikke, jeg bare syntes det er litt pinlig å f.eks sitte på toget å miste skoen hele tiden. Men det skjer med deg også da? At du hele tiden mister skoen når du lar den henge fra tærne? Trodde helt ærlig bare at dette var en rar vane jeg hadde, så føler meg litt bedre at det er flere som meg 

Skrevet

Ja! Men jeg føler ofte at de ikke sitter så godt på. Men tror ikke du trenger å være flau over dette, er normalt og jeg har aldri tenkt over at andre gjør det 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ikke flaut, tror ingen bryr seg ❤️

Anonymkode: 31edb...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...