Kvist Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Som tittelen sier har jeg altså en sjokoladekake fyllt med sjokoladeganache i fryseren, den er også delvis dekket med kremen. Tenkte å ta den opp av fryseren og ha på mer sjokoladeganache utenpå, samt å pynte den. Skal serveres i bryllup på lørdag. Når bør jeg ta den opp og hvor tint bør den være før jeg har på mer sjokolade? Kaka er 28 cm i diameter og består av to kaker hver delt i tre lag stablet oppå hverandre, altså totalt seks lag kake med krem i mellom. Den er høy! Vi tro den trenger litt tinetid... Tine i kjøleskap, kjeller (ca 12 grader) eller romtemperatur? Og skriver jeg sjokoladeganache riktig? Mener sjokoladekrem laget av masse 70% sjokolade som er kokt sammen med kremfløte til det blir deilig glatt, tykt og vanvittig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. april 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 25. april 2006 Ingen som vet? Jaja, tar den opp fra fryseren i morra jeg og setter den i kjøleskap for å tine. Så får vi se om den er tint til fredag morgen, da tar jeg i såfall på glasur og pynt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå