AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg bor i en kjellerleilighet og for noen dager siden kom et familiemedlem på besøk for å passe kjæledyret mitt. Hen var inne i leiligheten ca 7 timer. Dette familiemedlemmet har astma og når jeg kom hjem igjen så hen dårlig ut. Hen sa at det var utrolig tung luft i leiligheten som gjorde at det var vanskelig å gjøre noe som helst der. Familiemedlemmet måtte skynde seg hjem for å ta den sterkeste astmamedisinen. Den dårlige luften innendørs påvirket familiemedlemmet mitt såpass at hen ble syk av å være der noen timer, kan dette påvirke meg som ikke har astma også? Har ofte kjent meg sliten når jeg er inne men tenkt at det sikkert er noe annet. Anonymkode: b12e0...809
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Hvordan er tilførselen av frisk luft? Er det ventilasjonsanlegg eller lufteluker der? Er det fuktig noe sted med misfarging i vinduer eller tendens til at malingen i karmer fliser seg opp? Anonymkode: 90e6d...6aa
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Du må lufte bedre. Sjekk om ventilasjonssystemet virker. Ved naturlig ventilasjon, sjekk om det er tilstrekkelig avtrekk og at ventiler er åpne. Anonymkode: 0759f...20e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Det er ventilasjonsanlegg som ikke fungerer helt. Ny luft kommer inn i leiligheten men den gamle, dårlige luften ikke går ut igjen. Det er ingen lufteluker men et vindu i hvert rom. Anonymkode: b12e0...809
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Ja, det kan det! Vi bodde et sted med dårlig luft. Vi luftet så mye vi kunne med vidåpne dører og viduer, men fikk ofte kommentarer på tett luft. Innså ikke hvor ille det var før noen med asthma besøkte oss og ble veldig dårlig. Etter dette fant vi mugg i leiligheten. Vi bodde der i ett år, mannen min fikk støvallergi av det året. Anonymkode: deb6e...f9d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ventilasjonsanlegg som ikke fungerer helt. Ny luft kommer inn i leiligheten men den gamle, dårlige luften ikke går ut igjen. Det er ingen lufteluker men et vindu i hvert rom. Anonymkode: b12e0...809 Det skal være avtrekk på badet og på kjøkkenet. Anonymkode: 0759f...20e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det skal være avtrekk på badet og på kjøkkenet. Anonymkode: 0759f...20e Sant, det er det. Personen var for det meste i stuen. -TS Anonymkode: b12e0...809
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå