Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har brukt disse, og har erfaring de ønsker å dele? 😊

https://www.oslojordmor.no/tjenester/svangerskapskontroll/

På grunn av praktiske forhold er det vanskelig for meg å få brukt den kommunale jordmoren, og jeg lurer derfor på om jeg skulle benyttet meg av svangerskapskontrollene hos Oslo jordmor. Jeg er førstegangsfødende, og tenker det ville vært fint å blitt fulgt opp av jordmor også, og ikke bare fastlegen. 

Tar også gjerne imot tips til andre private jordmor-klinikker i Oslo området 🤗

Anonymkode: 19dbb...be9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok relativt likt tilbud, men privat får du nok også ultralyd. Det kan jo være verdt det.

Anonymkode: 22cb3...540

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på hjertelyd-UL hos Oslo jordmor- og ultralydklinikk ved Vestkanttorget, og var fornøyd med det :) går kommunalt/til helsestasjon på ordinær oppfølging, men fikk godt inntrykk da jeg var der i hvert fall

Anonymkode: dafec...8c5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig god erfaring med den klinikken der. Veldig flinke, profesjonelle jordmødre og man blir godt ivaretatt. Vært det flere ganger selv på tidlig ul. (før dette ble tilbudt gjennom offentlig) og anbefalte videre til en venninne som ikke fikk time til tidsnok hos offentlig jordmor pga. stor pågang og hun hadde også en god opplevelse. Ifølge henne opplevdes det som sømløst da hun trengte videre oppfølging hos spesialisthelsetjenesten. 

Anonymkode: 3a5da...e00

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig god erfaring med den klinikken der. Veldig flinke, profesjonelle jordmødre og man blir godt ivaretatt. Vært det flere ganger selv på tidlig ul. (før dette ble tilbudt gjennom offentlig) og anbefalte videre til en venninne som ikke fikk time til tidsnok hos offentlig jordmor pga. stor pågang og hun hadde også en god opplevelse. Ifølge henne opplevdes det som sømløst da hun trengte videre oppfølging hos spesialisthelsetjenesten. 

Anonymkode: 3a5da...e00

Tusen takk for svar! Det var betryggende å høre. Da forsøker jeg meg på en time hos dem 🙏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg var på hjertelyd-UL hos Oslo jordmor- og ultralydklinikk ved Vestkanttorget, og var fornøyd med det :) går kommunalt/til helsestasjon på ordinær oppfølging, men fikk godt inntrykk da jeg var der i hvert fall

Anonymkode: dafec...8c5

Tusen takk for svar! Veldig fint å høre erfaring med andre klinikker også 🙏

AnonymBruker
Skrevet

Tok to ultralyder der, utrolig fin opplevelse begge gangene. Jordmoren var så hyggelig og jeg følte meg så godt ivaretatt. Anbefales varmt!

Anonymkode: 0d787...9b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tok to ultralyder der, utrolig fin opplevelse begge gangene. Jordmoren var så hyggelig og jeg følte meg så godt ivaretatt. Anbefales varmt!

Anonymkode: 0d787...9b4

Så godt å høre! 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Håper du er klar over at det er et alternativ å ta kontrollene hos fastlegen. I tilfelle det er mer praktisk mulig.

Anonymkode: d9117...01f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper du er klar over at det er et alternativ å ta kontrollene hos fastlegen. I tilfelle det er mer praktisk mulig.

Anonymkode: d9117...01f

Ja, jeg tenker å bruke fastlegen også.  Fastlegen min er veldig travel, og er vel en generalist, og ikke spesialist på graviditet og fødsler, så jeg ønsker gjerne å benytte meg av både fastlege og jordmor 😊 

Skrevet

De er meget dyktige og hyggelige!🥰

Anonymkode: 373b7...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...