AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Til uka får jeg middagsbesøk av noen som har en baby på 7 måneder. Jeg har kjøpt babystol på IKEA, og har planlagt voksenmåltid. Men skal jeg også tenke mat til bebisen? Er det vanlig at foreldrene tar med seg mat selv, eller skal jeg koke grøt til den lille? Og om så er, hva mater men små bebiser med? Anonymkode: 16b43...310 1
mamanodrama Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden (endret) 7 mnd så har de sannsynligvis begynt med smaksprøver og grøt. Mine fikk grønnsaksmos og frukt på den alderen. Uten salt. Det er viktig. Spør foreldrene. Det vanligste er at man har med egen mat til babyen. Så hyggelig at du tilrettelegger sånn. 😊 Endret 2 timer siden av mamanodrama 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Kan du ikke snakke med foreldrene til barnet? Jeg går utifra at dere kjenner hverandre siden dere skal ha de på middag 😂 Anonymkode: ec086...172 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Dette må du snakke med foreldrene om altså 😅 Anonymkode: 62398...2de
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Hadde laget middagen som jeg tenker. Også får foreldrene velge hva de gjør med baby, enten spiser den maten som serveres. Eller de har med babymat. Eventuelt kan de få ei skive med noe pålegg på. Men snakk med foreldrene, jeg hadde iallefall aldri forventet at noen skulle kjøpt inn babymat for at jeg skal ha med baby. Må baby ha annet enn vanlig mat. Så hadde jeg tatt med selv. Anonymkode: bd01b...484
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden En på 7 mnd får fortsatt pupp/flaske. Hvis foreldrene vil gi noe mer, tar de det med selv. Hadde jeg vært invitert i selskap med så liten baby hadde jeg for enkelhetens skyld kun ammet den kvelden. Anonymkode: 61e60...6eb
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Vi tok med egen mat da våre var små. Men spør foreldrene? Det er vel enklest. Anonymkode: 83378...1ec
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Våres spiste maten vi hadde til middag. Men tok av litt av enkelte ting som ikke vle så krydret osv Anonymkode: e3d61...2d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå