AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:00 #1 Skrevet lørdag kl. 19:00 For rundt 10 år siden var jeg veldig forelsket i en mann som jeg nå har fått kontakt med igjen, har aldri glemt han helt så sendte han i et svakt øyeblikk melding på fb og han var rask å svare. Vi møttes veldig tilfeldig da vi bodde i samme by, og han var ofte «tilfeldig» der jeg var og kjente alltid en helt egen energi når han var i nærheten. Endte opp med at vi skrev mye meldinger, men ble aldri noen date, da jobb førte meg til en annen by og vi mistet kontakten. Nå skal vi møtes igjen og jeg kjenner de gamle følelsene er tilbake, og tror vi begge to er like spente og nervøse. Vi har tullet med at det aldri ble noe av den daten og at det nå er på tide. Noen andre her som har møtt en etter så mange år og har en hyggelig historie å dele? Anonymkode: cce29...ac4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:11 #2 Skrevet i går, 00:11 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For rundt 10 år siden var jeg veldig forelsket i en mann som jeg nå har fått kontakt med igjen, har aldri glemt han helt så sendte han i et svakt øyeblikk melding på fb og han var rask å svare. Vi møttes veldig tilfeldig da vi bodde i samme by, og han var ofte «tilfeldig» der jeg var og kjente alltid en helt egen energi når han var i nærheten. Endte opp med at vi skrev mye meldinger, men ble aldri noen date, da jobb førte meg til en annen by og vi mistet kontakten. Nå skal vi møtes igjen og jeg kjenner de gamle følelsene er tilbake, og tror vi begge to er like spente og nervøse. Vi har tullet med at det aldri ble noe av den daten og at det nå er på tide. Noen andre her som har møtt en etter så mange år og har en hyggelig historie å dele? Anonymkode: cce29...ac4 Jeg ble sammen med en gammel flamme 5 år etter vi først nøttes og var bare bekjente i årene mellom. Det varte dessverre ikke livet ut men vi var venner lenge etterpå også. Flere år senere ble jeg sammen med en annen jeg hadde kjent i 2 tiår. Vi var begge blitt single og fikk tid til å henge sammen igjen. Vi hadde begge vært hemmelig forelsket i hverandre lenge før. Anonymkode: fc7f8...3ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå