AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hei Jeg har vokst opp i en liten familie og har ikke erfaring med å lage mat til mange. Med tiden har jeg blitt mor til fire barn, så nå begynner jeg å kjenne på at det begynner å bli litt mere jobb på kjøkkenet. Så tilbake til oversikten, har du noen gode tips til kjøkkenutstyr eller andre smarte løsninger for å gjøre matlaging mer effektiv og/eller økonomisk? Kanskje du vet om en bra nettside med oppskrifter som er enkle å lage til mange eller til å fryse ned? Anonymkode: ef7ee...102
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Mat som er lett å lage til mange er jo feks gryteretter og supper (chiligryte, curry, hjemmelaget tomatsuppe, linsesuppe, gulrotsuppe osv). De fungerer også ofte bra å fryse ned. Eller mat som laget i ovnen, som bakt potet, ovnsbakte grønnsaker, pizza, gratenger, lasagne eller nachos. Anonymkode: 67f99...56b
RaraA Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Gryter, gratenger og mat man kan lage i leirgryter synes jeg er tipp topp. Kan lage opp store porsjoner og «lager seg selv» Det jeg synes er mest nødvendig er støpejernsgryte, leirgryte og riskoker. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke skaffet meg riskoker for lenge siden! 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Stor støpejernsgryte eller slow cooker, for å kunne slenge oppi ting som kan småkoke og lage seg selv mens man får ryddet/vasket på kjøkkenet eller tatt klesvask etc. Gull verdt! Alle slags gryter, supper etc. Ellers anbefaler jeg å lage omelett i ovn, søk det opp - også fantastisk lettvint når man lager frokost til flere samtidig. Ovnsbakte grønnsaker med poteter er også lettvint å lage mye på én gang. Anonymkode: cd90b...afc
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #5 Skrevet 3 minutter siden En eller annen form for stek i ovn, med tilbehør Anonymkode: 8ef24...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå