AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg sliter med å montere vifte. Se bilde. Jeg skrur inn den skruen, men det sitter ikke fast. Jeg gjør tydeligvis noe feil Anonymkode: 2c5d7...1f2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Er ikke noe hull der som skruen skal inn i Anonymkode: 2c5d7...1f2
aksase Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden (endret) Kanskje du må skru skruen lenger ut først slik at du får vifta lenger ned på røret før du strammer skruen igjen. Det kan være at skruen står for langt inn i utgangspunktet slik at den blir hengende på toppen av røret uten å komme så langt ned som den skal. Løft av vifta og se inn i hullet og se om skruen stikker inn. Hvis den gjør det, må du skru den så langt ut at den ikke synes på innsiden. Så kan du montere vifta og stramme skruen. Endret 5 timer siden av aksase
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden aksase skrev (2 minutter siden): Kanskje du må skru skruen lenger ut først slik at du får vifta lenger ned på røret før du strammer skruen igjen. Tusen takk. I varmen så sluttet hjernen min å fungere 🙄 Anonymkode: 2c5d7...1f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå