Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å montere vifte. Se bilde. Jeg skrur inn den skruen, men det sitter ikke fast. Jeg gjør tydeligvis noe feil 

20260627_165307.jpg

Anonymkode: 2c5d7...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe hull der som skruen skal inn i 

20260627_165523.jpg

Anonymkode: 2c5d7...1f2

Skrevet (endret)

Kanskje du må skru skruen lenger ut først slik at du får vifta lenger ned på røret før du strammer skruen igjen. Det kan være at skruen står for langt inn i utgangspunktet slik at den blir hengende på toppen av røret uten å komme så langt ned som den skal.

Løft av vifta og se inn i hullet og se om skruen stikker inn. Hvis den gjør det, må du skru den så langt ut at den ikke synes på innsiden. Så kan du montere vifta og stramme skruen.

Endret av aksase
AnonymBruker
Skrevet
aksase skrev (2 minutter siden):

Kanskje du må skru skruen lenger ut først slik at du får vifta lenger ned på røret før du strammer skruen igjen.

Tusen takk. I varmen så sluttet hjernen min å fungere 🙄

Anonymkode: 2c5d7...1f2

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...