Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal hekle en av bøttehattene til Helene Spilling, men lurer veldig på hva hun mener øverst her. Man skal lage en KM og LM i den første masken og deretter ha 20 FM på runde 2. Vil det si at KM/LM erstatter en FM så man skal hekle videre 19 FM, eller er det 1 KM/LM + 20 FM? Sikkert ikke så nøye, men hva menes?Screenshot_20260627-155952.png.jpg.1967accf70dc2a3ebf32c3565843953c.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble usikker men tror du skal hekle 20, prøv å tell bakover fra nåla di og helt rundt hvor mange masker du har.

Anonymkode: d2772...d04

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble usikker men tror du skal hekle 20, prøv å tell bakover fra nåla di og helt rundt hvor mange masker du har.

Anonymkode: d2772...d04

Det er 10 fm i første omgang og så skal det økes med 2 i hver, så da blir det 20, men spørsmålet er hvor den første maska (km + lm) skal lages.

Jeg tenker jo at den skal i den første fm på ny omg. slik at det blir 1 lm + 19 fm= 20 totalt, men er usikker. Altså at den første erstatter en fm. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hun tatt 100 kr per oppskrifter hadde hun tjent 3 mill! Sykt! 

Anonymkode: 17098...ea0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men isteden har hun fokus på Barnekreftforeningen.

En bøttehatt er uansett kjekk å ha.

Anonymkode: 23f44...37a

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En oppskrift er så klart ikke verdt det. Regn med max 20kr for en slik oppskrift fordi hun er kjent.

Anonymkode: 0a26d...6bc

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan de ikke bare skrive på ordentlig norsk i slike oppskrifter????

Anonymkode: 7b44c...374

AnonymBruker
Skrevet

Forstår meg ikke på fenomenet bøttehatt som plutselig er over alt. Man kan enten kjøpe en lue som varmer ørene, eller en caps som gir skygge til øynene. Eller en bøttehatt som... ikke gjør noen av delene?

Men trenden først er her, er det jo supert at det går inntekter til barnekreftforeningen, selvsagt. 

Anonymkode: b528e...8a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forstår meg ikke på fenomenet bøttehatt som plutselig er over alt. Man kan enten kjøpe en lue som varmer ørene, eller en caps som gir skygge til øynene. Eller en bøttehatt som... ikke gjør noen av delene?

Men trenden først er her, er det jo supert at det går inntekter til barnekreftforeningen, selvsagt. 

Bøttehatt gir skygge, er utmerket å bruke når man soler seg, legger den på ansiktet for å slippe all sol og kan dorme i fred beskytter hår mot for mye uv.

Hvis du ikke får skygge over øynene ac bøttehatten har du feil bøttehatt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bøttehatt har vært en trend i flere år nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er fordi Ødegaard er kul, og når dama hans kommer med slike idéer blir det kult. Mye på grunn av at hun sannsynligvis er kul siden hun er sammen med han. Når hun da gir vekk alle inntekter som kommer inn på grunn av dette til et godt formål vekker det selvsagt sympati hos folk flest.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er fordi Ødegaard er kul, og når dama hans kommer med slike idéer blir det kult. Mye på grunn av at hun sannsynligvis er kul siden hun er sammen med han. Når hun da gir vekk alle inntekter som kommer inn på grunn av dette til et godt formål vekker det selvsagt sympati hos folk flest.

Har da gått med bøttehatt i 20 år, disse fåes kjøpt overalt. Bøttehattkonseptet har ikke noe med Ødegård å gjøre. Kun de hun hekler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Bøttehatt har da vært i motebildet i åresvis. 

• Liker 2
Skrevet

Nå som VM er over for Norges del så skal jeg jammen meg lære å hekle jeg også. Har hatt lyst til å lære meg det lenger en dette er kanskje det som gjør at jeg får fingern ut og kan prøve meg når jeg skal ha ferie ㋛  Synes det var topp at Ødegaards frue laget dette og at noen klarer å finne noe negativt uansett om dette sier mer om dem. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2026 den 17.07):

Det er på ingen måte kult, bare dumt å se på at så mange tror de er kule.

Anonymkode: 41b67...d7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er på ingen måte kult, bare dumt å se på at så mange tror de er kule.

Anonymkode: 41b67...d7a

Du liker ikke at folk har en annen smak enn du har? Alle burde gått kledd slik du gjør? 

Kanskje noen tenker du innbiller deg at du er kul, slik du har valgt å kle deg.

Anonymkode: 71379...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...