Perine Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni I en lang rekke av merkverdigheter, skjer dette: Trump viser fram nytt amerikansk pass – med bilde av seg selv 2
MalloryK Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni "Welcome, but be good!" Eh, pass er jo for folk som reiser UT fra Usa. Han er ikke så smart han fyren nei. Og folkene som jobber for han. Ingen av de som så feilen? 2 6
Stina234 Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni (endret) glad jeg ikke er amerikansk å må bruke et slikt pass Endret 3. juli av Stina234
luxifine Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Jeg må fornye passet mitt til neste år, jeg vil ikke ha hans bilde på mitt pass. Jeg stemte IKKE for ham, bare så jeg har sagt det. Aldri vært så flau over å være amerikaner som når trump er ved roret. 1
Perine Skrevet 27. juni Forfatter #6 Skrevet 27. juni Er det ikke litt rart at han får lov til å endre utseendet på passet? Kanskje det blir stoppet slik som navneendringen på Kennedy senteret? 3
brainstorm Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni MalloryK skrev (8 timer siden): "Welcome, but be good!" Eh, pass er jo for folk som reiser UT fra Usa. Han er ikke så smart han fyren nei. Og folkene som jobber for han. Ingen av de som så feilen? Ufrivillig komisk, som mye med Trump. Ser at dette er en "special edition"-pass i begrenset opplag, og man må søke om det spesielt. Spørs om de ikke tenker sitt i passkontrollene rundt om i verden når noen dukker opp med dette passet. 4
Lillemy_87 Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni luxifine skrev (14 timer siden): Jeg må fornye passet mitt til neste år, jeg vil ikke ha hans bilde på mitt pass. Jeg stemte IKKE for ham, bare så jeg har sagt det. Aldri vært så flau over å være amerikaner som når trump er ved roret. Det er bare de som skal bestille å hente passet sitt i Washington DC som jeg har forstått det som får bilde av han på🙂 1
luxifine Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Lillemy_87 skrev (1 time siden): Det er bare de som skal bestille å hente passet sitt i Washington DC som jeg har forstått det som får bilde av han på🙂 Takk og pris! Gjett hva jeg ikke skal? Hehe. Hele mannen er en vits. Må ikke få meg i gang engang.. og det "gøyeste" er når pappa også begynner for han er Trump supporter 🙈🙈
Hirondelle Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni Tenk at han har klart å vokse ut av begrepet stormannsgal! Dette er beyond. Fascinerende, nærmest.
brainstorm Skrevet 28. juni #11 Skrevet 28. juni Perine skrev (15 timer siden): Er det ikke litt rart at han får lov til å endre utseendet på passet? Kanskje det blir stoppet slik som navneendringen på Kennedy senteret? Jeg er glad for at sånne ting ikke høster velgere her til lands. Tenk om Støre skulle omdøpt Nationaltheatret og Operaen etter seg selv, og hatt bilde av seg i passet der han sier "lav rente og høye skatter, nå er det vanlige folks tur". For så å sette opp en triumfbue i hagen til statsministerboligen. 3
Perine Skrevet 28. juni Forfatter #12 Skrevet 28. juni brainstorm skrev (43 minutter siden): Jeg er glad for at sånne ting ikke høster velgere her til lands. Tenk om Støre skulle omdøpt Nationaltheatret og Operaen etter seg selv, og hatt bilde av seg i passet der han sier "lav rente og høye skatter, nå er det vanlige folks tur". For så å sette opp en triumfbue i hagen til statsministerboligen. Ha ha 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå