Gå til innhold

Dating og tiltrekning


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må dere være fysisk tiltrukket for å date noen? 
 

Dater en nå. Ikke fysisk tiltrukket selv om det er en ok person. Ser ikke for meg å være intim og det føles vanskelig å skulle gå videre. 
 

Men er dessverre ikke så ofte jeg møter en singel mann som jeg er tiltrukket av. Er 40 år, så mange er i forhold. 

Anonymkode: e1431...248

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dater ikke noen jeg ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: de9c3...78c

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, dater ikke noen jeg ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: de9c3...78c

Blir du ofte tiltrukket? For det tar tid mellom hver gang her. 
 

ts

Anonymkode: e1431...248

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg har det ikke travelt så stresser ikke med det.

Anonymkode: de9c3...78c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater ingen jeg er tiltrukket av, men så er jeg heldig med at jeg kan bli tiltrukket av ganske mange da, så intimitet er absolutt ikke noe problem. Klarer heldigvis også å overstyre med fornuften hvis jeg ser etter noen dater at vi allikevel ikke passer så godt sammen. 

Anonymkode: 3f5fa...2d5

AnonymBruker
Skrevet

Dater kun om jeg er tiltrukket av personen, ja. Trives også som enslig så da har jeg 'råd' til å være kresen. 

Anonymkode: 391ed...07d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg dater ingen jeg er tiltrukket av, men så er jeg heldig med at jeg kan bli tiltrukket av ganske mange da, så intimitet er absolutt ikke noe problem. Klarer heldigvis også å overstyre med fornuften hvis jeg ser etter noen dater at vi allikevel ikke passer så godt sammen. 

Anonymkode: 3f5fa...2d5

Herregud, her skulle det selvfølgelig stå "dater ingen som jeg IKKE er tiltrukket av"🤣🤣🤣

Anonymkode: 3f5fa...2d5

  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Må dere være fysisk tiltrukket for å date noen? 
 

Dater en nå. Ikke fysisk tiltrukket selv om det er en ok person. Ser ikke for meg å være intim og det føles vanskelig å skulle gå videre. 
 

Men er dessverre ikke så ofte jeg møter en singel mann som jeg er tiltrukket av. Er 40 år, så mange er i forhold. 

Anonymkode: e1431...248

Ja, jeg må være fysisk tiltrukket men det er ikke det samme som modellpen.

Jeg hadde aldri gått videre med dating hvis jeg følte det sånn som du beskriver her. 

Anonymkode: 40a3e...3fb

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dater menn med de karaktertrekkene jeg ønsker i en partner, så kommer vel tiltrekningen etterhvert. 

Anonymkode: be5bf...cf1

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg må være fysisk tiltrukket men det er ikke det samme som modellpen.

Jeg hadde aldri gått videre med dating hvis jeg følte det sånn som du beskriver her. 

Anonymkode: 40a3e...3fb

Er sånn jeg føler det h er gang så lenge fysisk tiltrekning ikke er der. Og det er ikke så ofte. 
 

Ts

Anonymkode: e1431...248

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg må være fysisk tiltrukket men det er ikke det samme som modellpen.

Jeg hadde aldri gått videre med dating hvis jeg følte det sånn som du beskriver her. 

Anonymkode: 40a3e...3fb

Jeg er enig i denne. Jeg må være fysisk tiltrukket, på en eller annen måte. Mannen trenger absolutt ikke å være super kjekkas, men jeg må være tiltrukket av det fysiske. Jeg hadde ikke gått på date nummer en engang, om jeg ikke var tiltrukket av utseende hans. 

  • Liker 1
Skrevet

Ja, fysisk tiltrekking er viktig. Jeg kunne ikke vært sammen med en som jeg ikke synes var kjekk.  Jeg skal jo forhåpentligvis  tilbringe mye tid sammen med vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Må dere være fysisk tiltrukket for å date noen? 
 

Dater en nå. Ikke fysisk tiltrukket selv om det er en ok person. Ser ikke for meg å være intim og det føles vanskelig å skulle gå videre. 
 

Men er dessverre ikke så ofte jeg møter en singel mann som jeg er tiltrukket av. Er 40 år, så mange er i forhold. 

Anonymkode: e1431...248

Funker ikke uten fysisk tiltrekning for meg.

Anonymkode: 73e16...a17

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ha lyst til å ha sex med ham ja. Å ikke kunne se det for meg er ingen grunnlag for å date en mann. 

Men jeg vet også at å komme til å ha sex med en mann er vinn eller forsvinn. At jeg tvert vil miste interessen om det ikke var en fin opplevelse.

Hvilket det godt kan være selv om mannen er nervøs/kommer for fort. Slikt ordner seg. For hastig frem og dundre på, så man bare føler seg ristet derimot...

Det må være et grunnlag der sex med mannen ikke er utiltalende, men god/hyggelig sex øker opp slikt, mens dårlig sex tar bort all fysisk tiltrekning med et knips. 

Anonymkode: 2a3d8...3f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må være det, ja.

Anonymkode: 64d99...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...