Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner det, men de blir ikke ødelagt av å gjøre et lite snitt i skrittkilen, hele strømpebuksen er like hel ellers..

Anonymkode: d01ab...ca5

Har bare noen få strømpebukser som er såpass solide at de ikke revner av å bli snittet opp, og det er tykke ullstrømpebukser.  De sndre jrg har har ikke forsterkning der. Og for penetrering er det ikke alltid nok med et lite snitt, da plagget gjerne flytter på seg litt under akten. 

Anonymkode: 49d03...c23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har bare noen få strømpebukser som er såpass solide at de ikke revner av å bli snittet opp, og det er tykke ullstrømpebukser.  De sndre jrg har har ikke forsterkning der. Og for penetrering er det ikke alltid nok med et lite snitt, da plagget gjerne flytter på seg litt under akten. 

Anonymkode: 49d03...c23

De aller fleste vanlige tynn-strømpebukser har skrittkile, gjerne i bomull. Og de er så elastiske at et lite snitt er mer en god nok plass til penetrering. Har til og med hent at vi har sittet på en kjøkkenstol der hun har sittet på fanget fullt påkledd med skjørt og strømpebukse, men uten truse og vi har hatt et raskt, spennende nummer. Kommer noen på døra, er det ingen som kan ane hva vi "gjorde". Men spennende, og dama elsker det hun også!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig deilig med nylonstrømper. Elsker når damer bruker det, det være seg kun for å se dem i fine klær med strømper på, til ei herlig naken dame med strømper på.  Flere legger ut at de har stay ups under Bunaden og det er jo så digg å se på.  Det er noe ekstra deilig med nylonstoffet når det kjennes mot bena eller mot kjeppen. Har vell hendt at jeg har "lånt" noen av venninner når når jeg har hatt en liten stund alene :)  Kjør på damer. Mange elsker dette

Anonymkode: 80ea9...701

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utrolig deilig med nylonstrømper. Elsker når damer bruker det, det være seg kun for å se dem i fine klær med strømper på, til ei herlig naken dame med strømper på.  Flere legger ut at de har stay ups under Bunaden og det er jo så digg å se på.  Det er noe ekstra deilig med nylonstoffet når det kjennes mot bena eller mot kjeppen. Har vell hendt at jeg har "lånt" noen av venninner når når jeg har hatt en liten stund alene :)  Kjør på damer. Mange elsker dette

Kose med, og bli koset av en dame-fot i nylon finnes ikke noe bedre, glatt og deilig.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann elsker det om jeg bruker knelange sokker, enten det er sporty bomullssokker eller tykkere knickersstrømper. Hqn vil gjerne at de forblir på ved sex. Eksen min var nesten lik på det området. 

Anonymkode: ce145...071

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2026 den 22.38):

Trenger ikke "låne". Hun spør ofte om jeg vil låne, Vi  bruker dem ofte sammen, gjerne hele kvelden.

Skrevet
trasten skrev (17 timer siden):

Trenger ikke "låne". Hun spør ofte om jeg vil låne, Vi  bruker dem ofte sammen, gjerne hele kvelden.

Hva var foranledningen til at du også har de på? Blir du ekstra kåt når du har på strømper?

Anonymkode: 0c163...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...