AnonymBruker Skrevet i går, 03:46 #1 Skrevet i går, 03:46 Er du flink til å bruke kondom ved ons eller ny partner? Lar du evnt ons komme inni uten kondom? Anonymkode: 3b9fd...809
AnonymBruker Skrevet i går, 08:14 #2 Skrevet i går, 08:14 Bruker alltid kondom Anonymkode: f8e83...682 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:40 #3 Skrevet i går, 14:40 Kondom på med vibrator klemt mot strengen gir ekstrem sensitivitet og orgasmer ut av en annen dimensjon. Kondomet gir en følelse av et ekstra utrafølsomt hudlag. Jeg elsker de orgasmene🫶 Anonymkode: 04d90...c45
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Alltid kondom! Ikke lov å komme inni selv med kondom. Anonymkode: d68ad...ab6
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alltid kondom! Ikke lov å komme inni selv med kondom. Anonymkode: d68ad...ab6 Hæ? Anonymkode: f8e83...682
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Ja, brukte kondom med forloveden i starten for 30 år siden for å unngå graviditet. Ikke brukt det siden. Hun var min første og hittil eneste sexpartner, så driver ikke med å ligge rundt og spre sykdommer. Vi er fortsatt gift. Anonymkode: 54802...f0a 2
bøllen Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Stort sett brukt kondom med frua i alle år frem til jeg steriliserte meg
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Nei, jeg var aldri flink til å bruke kondom. Utrolig uansvarlig, jeg ville nok valgt annerledes om jeg skulle hatt et ons nå. Anonymkode: 32066...671
Even Tuell Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Er i fast forhold og sterilisert, så kondom er ikke særlig relevant sånn sett. Har ingenting i mot kondomer, og synes egentlig de er litt sexy. Funker også litt for å holde lengre, særlig litt de litt tykkere. Men for å være ærlig hadde jeg nok ikke vært særlig flink om forholdet skulle ryke og jeg skulle ut på markedet igjen. Den store frykten, graviditet, er ikke lengre aktuell. Hadde nok kjørt bart om ikke hun hadde foreslått kondom. Selv om jeg liker kondomer både "teoretisk og praktisk", er det lite som slår følelsen og tankene rundt å komme dypt inni fitta hennes. Ingenting i mellom, klassisk sæd i fitte. ... enkel sjel? Ja :D
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hæ? Anonymkode: f8e83...682 Mannen får ikke lov til å komme inni vagina selv om han har kondom på. Får sprute et annet sted, pupper eller munnen min 😉 Anonymkode: d68ad...ab6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Har aldri brukt kondom på ons. Anonymkode: e1a8b...277
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Hvis ei dame sier nei til kondom på ons, så står jeg over faktisk. Enten har hun svært lite i knotten eller så er intensjonen å bli gravid. Anonymkode: b90af...8c8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå