Gå til innhold

Kondom bruk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du flink til å bruke kondom ved ons eller ny partner? Lar du evnt ons komme inni uten kondom?

Anonymkode: 3b9fd...809

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker alltid kondom 

Anonymkode: f8e83...682

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kondom på med vibrator klemt mot strengen gir ekstrem sensitivitet og orgasmer ut av en annen dimensjon. Kondomet gir en følelse av et ekstra utrafølsomt hudlag. Jeg elsker de orgasmene🫶

Anonymkode: 04d90...c45

AnonymBruker
Skrevet

Alltid kondom! Ikke lov å komme inni selv med kondom.

Anonymkode: d68ad...ab6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alltid kondom! Ikke lov å komme inni selv med kondom.

Hæ? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, brukte kondom med forloveden i starten for 30 år siden for å unngå graviditet. Ikke brukt det siden. Hun var min første og hittil eneste sexpartner, så driver ikke med å ligge rundt og spre sykdommer. Vi er fortsatt gift.

Anonymkode: 54802...f0a

• Liker 2
Skrevet

Stort sett brukt kondom med frua i alle år frem til jeg steriliserte meg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg var aldri flink til å bruke kondom. Utrolig uansvarlig, jeg ville nok valgt annerledes om jeg skulle hatt et ons nå. 

Anonymkode: 32066...671

Skrevet

Er i fast forhold og sterilisert, så kondom er ikke særlig relevant sånn sett. Har ingenting i mot kondomer, og synes egentlig de er litt sexy. Funker også litt for å holde lengre, særlig litt de litt tykkere.

Men for å være ærlig hadde jeg nok ikke vært særlig flink om forholdet skulle ryke og jeg skulle ut på markedet igjen. Den store frykten, graviditet, er ikke lengre aktuell. Hadde nok kjørt bart om ikke hun hadde foreslått kondom. Selv om jeg liker kondomer både "teoretisk og praktisk", er det lite som slår følelsen og tankene rundt å komme dypt inni fitta hennes. Ingenting i mellom, klassisk sæd i fitte.

... enkel sjel? Ja :D

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hæ? 

Mannen får ikke lov til å komme inni vagina selv om han har kondom på. Får sprute et annet sted, pupper eller munnen min 😉 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt kondom på ons.

Anonymkode: e1a8b...277

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ei dame sier nei til kondom på ons, så står jeg over faktisk. Enten har hun svært lite i knotten eller så er intensjonen å bli gravid.

Anonymkode: b90af...8c8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...