Gå til innhold

Veldig hårete damer og sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hirsutisme og har mye kroppshår i underlivet, lårene og leggene, faktisk like mye som en mann.

Vokser kroppen og trimmer hårene i underlivet og tar elektrolyse i ansiktet, men det vokser ut igjen fortere enn hva jeg rekker å få fjernet det, dessuten koster det penger og tar mye fokus.

Innimellom gir jeg faen og lar hårene vokse.

Hvordan reagerer menn på en hårete dame?

Anonymkode: 04bd4...426

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knuller deg hemningsløst.

Anonymkode: 814fe...21e

Skrevet

Jeg har PCOS og har ekstra hårvekst på kroppen. Jeg HATER det, men har ikke fått kommentarer på det fra de jeg har hatt sex med. 

Jeg fjerner så mye som mulig med barbermaskin, men det er vanskelig å få vekk absolutt alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du får finne deg en mann fra Bosnia eller deromkring. Der har mange kvinner mye hår, og jeg fikk høre at de anser hårete kvinner som ekstra varmblodige. Også sett at kvinner derfra har tynne strømpebukser på seg, med krøllete svart hår tydelig under. 

Men jeg tror veldig mange menn tåler slikt godt. Du må bare styre unna de veldig overfladiske menn. De fleste menn er faktisk veldig åpne for ikke- perfekte kvinner. 

Anonymkode: e8f45...6dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt mye hår og har hatt helt elleville komplekser for det. Tok for gitt at jeg aldri ville bli gift, liksom. Men har hatt flere langvarige forhold etter fylte 25, og de har virkelig ikke brydd seg. Vet at det er noen som har glatt som preferanse, men de kan jeg liksom ikke tekkes. Bruker ALTfor mye tid på det og får for dårlig resultat til at det er verdt det. Kompleksene er mindre nå, og det er konge. 💃🏼

Anonymkode: 33ae3...099

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...