Gå til innhold

Barnefar har 3 barn med 3 forskjellige

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnefar til jenteungen har fått 3 barn med 3 forskjellige, men han er ikke med noen av oss. Siste gikk nylig i fra han og nå har han funnet seg noe nytt igjen, ved første anledning. Og vil introdusere for jenteungen. Kan jeg nekte på dette, eller må jeg gå med på det når hun er hos han? Syns dette er ustabilt for barnet mitt. 

Anonymkode: f6ba2...5bd

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke nekte barnets far å introdusere barnet for den nye kjæresten, nei. For all del, høres ut som han har mange flyktige forhold og ville gjort lurt i å holde igjen på det å introdusere datteren din for nye flammer, og det ville jeg jo sagt høyt. Men du kan ikke akkurat forhindre det med makt. 

Anonymkode: b9f11...623

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du kan si hva du mener, men du har ingenting med hvem barnefar treffer eller introduserer for barna.

Anonymkode: cbdec...cad

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ene eksen min har også 3 med 3 (som jeg vet om). Heldigvis for min datter så var jeg ganske tydelig, så han ga opp, og har ikke hatt noe samvær med henne i det hele tatt. Skjønner frustrasjonen. Det er ikke enkelt når man har så ustabil medforelder. 

Anonymkode: 54e7c...7c2

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo be ham om å vente med å introdusere vedkommende før jul? 

Men du kan ikke nekte ham, på samme måte som at han ikke kan nekte deg å omgås de du vil.

Anonymkode: c0643...d92

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke nekte barne kontakt med far. Og får jo ikke gjort så mye hvem gan er med samtidig som han har barnet.

Og for å si det slik der funs en del kvinner som er slik og. Vet om flere kvinner som har barn med 3 til 4 forskjellige mannfolk

Anonymkode: 6d97f...0ec

AnonymBruker
Skrevet

La han styre på. Så lenge du er og viser en motsetning går det helt fint. Barnet har sine trygge voksne i deg og far uansett hvor mange forhold han velger å ha.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan jo ikke nekte barne kontakt med far. Og får jo ikke gjort så mye hvem gan er med samtidig som han har barnet.

Og for å si det slik der funs en del kvinner som er slik og. Vet om flere kvinner som har barn med 3 til 4 forskjellige mannfolk

Anonymkode: 6d97f...0ec

Jeg tror ikke dette var en kjønnsdiskusjon😅

Anonymkode: ef7d3...03b

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha samme type mann her. Vår er året, nærmeste søsken er jevngammel (utroskap) og nå har han funnet seg ei med to fra før. Kommer garantert flere! 

Anonymkode: 1be31...7d8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke nekte , men du kan anbefale å vente med å introdusere 

Anonymkode: b7ec0...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sende han informasjon om sterilisering🤭

Anonymkode: 76d77...afd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke de damene som aktivt velger å få barn med menn som har barn med mange forskjellige damer fra før altså ..

Tror ikke barna har vært planlagte for å si det det slik. De har kommet raskt, mannen har jo ikke hatt tid til å innlede et skikkelig forhold. Det blir one and done på hver dame. Damene har jo heller ikke visst om hverandre før relasjonen til mannen har vært over. Så har de jo valgt å beholde når de først har blitt gravide. Mannen har jo supersperm, venninna mi ble gravid på ppiller og kondom og hun er nøye med tablettene.

Anonymkode: baa53...522

• Liker 3
Skrevet

Hvis ts ikke har vært gift med karen og ikke har skrevet under på en samværsavtale (som egentlig kan termineres av moren) så er det bare å kansellere alt med faren.

Jo - da er hun enerådende ift barnet.

AnonymBruker
Skrevet

det burde du faktisk tenkt på før du valgte å få barn med han 

Anonymkode: 349fb...488

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror ikke barna har vært planlagte for å si det det slik. De har kommet raskt, mannen har jo ikke hatt tid til å innlede et skikkelig forhold. Det blir one and done på hver dame. Damene har jo heller ikke visst om hverandre før relasjonen til mannen har vært over. Så har de jo valgt å beholde når de først har blitt gravide. Mannen har jo supersperm, venninna mi ble gravid på ppiller og kondom og hun er nøye med tablettene.

Anonymkode: baa53...522

Hallo vi har all prevensjon som fins. Det er ikke umulig å unngå slike uhell. Selv om prevensjon kan svikte så skjer ikke det hele jævla tiden med de aller fleste. Hva er odds for at det skjer med flere ulike damer på rad og rekke?bog går man nå barn med ei, kan han ikke holde seg til hu da istedet for å hoppe til neste? Og har man nå fått barn med forskjellige damer. Hallooo sterilisering...

Endret av Maleficenta
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

det burde du faktisk tenkt på før du valgte å få barn med han 

Ts var første mora. Hun ante ikke at han kom til å pule på seg flere barn i etterkant med flere

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ene eksen min har også 3 med 3 (som jeg vet om). Heldigvis for min datter så var jeg ganske tydelig, så han ga opp, og har ikke hatt noe samvær med henne i det hele tatt. Skjønner frustrasjonen. Det er ikke enkelt når man har så ustabil medforelder. 

Anonymkode: 54e7c...7c2

På hvilken måte er det bra at datteren din ikke har kontakt med sin far?

• Liker 7
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

På hvilken måte er det bra at datteren din ikke har kontakt med sin far?

Tenker barnet fint kan ha kontakt med sin far men at man bør kunne snakke med han om at det ikke er greit å dra nye partnere inn i barnets liv. Han kan holde dating livet sitt separat fra barnet liksom

• Liker 2
Skrevet
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Tenker barnet fint kan ha kontakt med sin far men at man bør kunne snakke med han om at det ikke er greit å dra nye partnere inn i barnets liv. Han kan holde dating livet sitt separat fra barnet liksom

Jeg tenker som deg. TS må gjerne ha sterke meninger om eksens datingliv (det ville nok jeg også), men å holde datteren vekk fra sin far er ekstremt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (52 minutter siden):

Ts var første mora. Hun ante ikke at han kom til å pule på seg flere barn i etterkant med flere

ja men uansett så burde hun ha tenkt seg om det er jo tydelig at dem ikke var sammen lenge før det ble barn 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ja men uansett så burde hun ha tenkt seg om det er jo tydelig at dem ikke var sammen lenge før det ble barn 

Coulda, woulda, schoulda...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...