AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Er det vanlig at voksne bruker bleier? Hva synes dere om voksne som bruker bleier? Tenker dere noe spesielt om det, eller ser dere på det som helt normalt? Anonymkode: 43dfe...a4c
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Det er mye mer normalt enn man skulle tro, spesielt litt eldre kvinner(60+). Mange eldre sliter med inkontinens og mange kvinner blir skadet etter fødsler. Anonymkode: 46697...77a 7 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Bedre med Tena enn at folk tisser i busseter og stoler? Anonymkode: d38dc...956 5 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Hvorfor skulle man mene noe spesielt om det? Må man så må man og det er helt naturlig for de som må det. Anonymkode: 2307a...2bc 11 4
Kålrota Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Jeg tenker ikke over det, tenker det er en privatsak hvis man sliter med å holde seg. Bra det finnes hjelpemidler. 16 3
Midtsveen Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Kålrota skrev (Akkurat nå): Jeg tenker ikke over det, tenker det er en privatsak hvis man sliter med å holde seg. Bra det finnes hjelpemidler. Ja ening!
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Helt vanlig ved høy alder, sykdom eller rett etter fødsel. Synes det er helt topp at bleier finnes slik at de som trenger det får en større bevegelsesfrihet, og kan leve et mer «normalt liv». Anonymkode: dc878...b97 11 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Ikke noe jeg går å tenker på, men er glad for at det finnes hjelpemidler for de som trenger det. Anonymkode: aa38c...e7b 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Siden jeg fikk problemer med blæren etter medisinbruk så må jeg bruke bleie hvis jeg skal være langt fra do. Tenker ikke noe annet om det enn at man har problemer med blære/avføring. Anonymkode: 8496b...a08 3
ThereGoesBob Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Et trusebind er vel også en slags bleie, er det ikke? 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Er dette en runketråd eller oppriktig ment? Anonymkode: fdd5b...997 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Ja ganske normalt hos de godt voksne. Er du på et sykehjem så kan du regne med at 99% av beboerne bruker bleier. Så jeg vil si at det er veldig vanlig at voksne over en viss alder bruker bleier ja. Anonymkode: f7bbe...2b1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Siden produktet inngår i sortimentet på Kiwi antar jeg at problemet er utbredt. Anonymkode: abc58...90c 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Klarer du virkelig ikke å skjønne av deg selv at de voksne som bruker bleier ikke gjør det for gøy men fordi de av ulike grunner (høy alder, sykdom, handicap) må bruke bleier. Jeg tenker at det er kjempebra at sånt finnes for de som trenger det! Anonymkode: 62ca8...1fe 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Herregud så flaut, tenker jeg. Anonymkode: 5dccf...c24
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Må man mene noe om alt mulig? Er jo mange som må bruke det på grunn av helseutfordringer. Ellers finnes det jo folk som tenner på det. Ikke helt min greie, og hadde nok ikke blitt med på noe sånt om samboer brått fikk det for seg at han ville gå med bleie. Men det skader jo ingen akkurat Anonymkode: 061a5...56e
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud så flaut, tenker jeg. Anonymkode: 5dccf...c24 Der er jeg heldig. Synes ikke det er flaut at blæra har blitt lekk. Skulle jeg tisse meg ut også, ja så får jeg bare dra hjem å ta meg en dusj. Er det en ting som ikke skal stoppe meg fra å leve er det lekkasje fra urinblæra. Anonymkode: 8496b...a08 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er dette en runketråd eller oppriktig ment? Anonymkode: fdd5b...997 Høres nesten slik ut som en stor runketråd! Anonymkode: 43dfe...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er dette en runketråd eller oppriktig ment? Anonymkode: fdd5b...997 Knajse vi alle skal runke? Anonymkode: 43dfe...a4c
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni Min bror må bruke bleie etter at han ble operert for prostatakreft. Han overlevde, så bleie er en veldig liten pris å betale. Og bleien ser egentlig bare ut som et lite mens-bind. Et mens-nattbind er tre–fire ganger så stort. Anonymkode: 7f72c...4d8 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå