AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Er det noen som har råd ang. ammeslutt? Jeg har ett barn på 18 måneder som er vandt til å sovne med amming og har flere oppvåkninger gjennom natten der hun også ammes i søvn. Barnet ammer også noe på dagen, særlig i helger. Er nok mest for kos, men nå er jeg sliten. Jeg har ett eldre barn som også legger seg på samme tid på samme rom, så er ikke så lett å legge begge samtidig. Har derfor utsatt å kutte amming ved legging. Er "alene" med barna, så får ikke hjelp av noen andre til å overta legging. Anonymkode: 4b488...567
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Bare slutt. Det kan bli en slitsom kamp med hyl og skrik en liten stund, men for ditt eget vett anbefaler jeg å bare slutte. Det er lettere å forstå at det ikke er noe mer, enn at «du kan bare få til frokost og et par ganger om natta» Anonymkode: 75c79...41a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå