Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har råd ang. ammeslutt? 

Jeg har ett barn på 18 måneder som er vandt til å sovne med amming og har flere oppvåkninger gjennom natten der hun også ammes i søvn. Barnet ammer også  noe på dagen, særlig i helger. Er nok mest for kos, men nå er jeg sliten.

Jeg har ett eldre barn som også legger seg på samme tid på samme rom, så er ikke så lett å legge begge samtidig. Har derfor utsatt å kutte amming ved legging.

Er "alene" med barna, så får ikke hjelp av noen andre til å overta legging.

Anonymkode: 4b488...567

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slutt. Det kan bli en slitsom kamp med hyl og skrik en liten stund, men for ditt eget vett anbefaler jeg å bare slutte. Det er lettere å forstå at det ikke er noe mer, enn at «du kan bare få til frokost og et par ganger om natta» 

Anonymkode: 75c79...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...