AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har gått ned 13 kilo med kostholdsendring og kaloritelling. Jeg prøver å innfinne meg med at jeg ikke skal gå ned mer og holde meg på dette nivået (Selv om jeg gjerne kunne vært mindre også, men det er ikke realistisk). Problemet er at det er sjukt vanskelig . Alt jeg vil er å overspise. Enten det eller så spiser jeg for lite for å veie opp for overspising. Jeg er ikke S god på trening, men går en del turer og tenkte å begynne å svømme igjen. noen tips for å holde vekta? Anonymkode: 04c81...286
stan Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Har du prøvd slik 16 - 8 fasting? Funker bra for meg. Særlig det at søtsuget er blitt mye mindre. 1 1
Grå Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Bra jobba! Nå trenger du litt mindre mat enn du gjorde før, og det er vanskelig å venne seg til. Vi er forskjellige, noen har det greit med to måltider om dagen, andre må ha fire mindre måltider. Noen har en dag i uka hvor de kan skeie ut, andre må unngå utskeielser fordi 'mandagen' blir så hard. Ta trappa, gå litt mer, hiv deg i sjøen når du er svett - alt hjelper! Igjen Bra jobba - Lykke til videre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå