Gå til innhold

Hvordan holde vekta?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned 13 kilo med kostholdsendring og kaloritelling. Jeg prøver å innfinne meg med at jeg ikke skal gå ned mer og holde meg på dette nivået (Selv om jeg gjerne kunne vært mindre også, men det er ikke realistisk). 
 

Problemet er at det er sjukt vanskelig . Alt jeg vil er å overspise. Enten det eller så spiser jeg for lite for å veie opp for overspising. 

Jeg er ikke S god på trening, men går en del turer og tenkte å begynne å svømme igjen. 

noen tips for å holde vekta? 
 

Anonymkode: 04c81...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd slik 16 - 8 fasting? 

Funker bra for meg. Særlig det at søtsuget er blitt mye mindre. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra jobba! 

Nå trenger du litt mindre mat enn du gjorde før, og det er vanskelig å venne seg til. 

Vi er forskjellige, noen har det greit med to måltider om dagen, andre må ha fire mindre måltider. Noen har en dag i uka hvor de kan skeie ut, andre må unngå utskeielser fordi 'mandagen' blir så hard.

Ta trappa, gå litt mer, hiv deg i sjøen når du er svett - alt hjelper!

Igjen Bra jobba - Lykke til videre! 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...