Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et merkelig forum i mine øyne  nei, ikke alle de rare meningene som kommer til utløp, men at man bare kan mene at innlegget fortjener emojiene....

• Hjerte
  • Nyttig
  • Liker

Men har man andre oppfatninger har man ingen andre muligheter enn å skrive. Vi mangler....

• 👎 Uenig
  • 🤣 Ler meg i hjel
  • 🤗 Gir en klem
  • 🤬 Rykende uenig

Kom igjen KG! Vær litt innovative nå. Gi flere muligheter for emojis på innlegg!!! ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tilhenger av at det er kun positive reaksjoner. Er man uenig kan man heller lage et innlegg om det. Men jeg skulle gjerne hatt en latteremoji der i tillegg til hjerte, nyttig og liker. 

• Liker 2
Skrevet
Ullvott skrev (2 timer siden):

Jeg er tilhenger av at det er kun positive reaksjoner. Er man uenig kan man heller lage et innlegg om det. Men jeg skulle gjerne hatt en latteremoji der i tillegg til hjerte, nyttig og liker. 

Det kunne blitt misbrukt, noen skriver et personlig og emosjonelt innlegg og så kommer noen med en latter emoji.

• Liker 2
Skrevet (endret)
oslom skrev (2 timer siden):

Dette er et merkelig forum i mine øyne  nei, ikke alle de rare meningene som kommer til utløp, men at man bare kan mene at innlegget fortjener emojiene....

• Hjerte
  • Nyttig
  • Liker

Men har man andre oppfatninger har man ingen andre muligheter enn å skrive. Vi mangler....

• 👎 Uenig
  • 🤣 Ler meg i hjel
  • 🤗 Gir en klem
  • 🤬 Rykende uenig

Kom igjen KG! Vær litt innovative nå. Gi flere muligheter for emojis på innlegg!!! ❤️

Klemme emojien kunne passet men hadde det vært så mye annerledes enn hjerte emoji? Resten hadde hadde brakt mer negativitet til forumet, håper ikke det kommer.

Endret av Cid
  • Liker 1
Skrevet

Så ingen andre følelser enn kos og klem? Utrolig umodent forum. 

Skrevet

Hei, og takk for forslag. Skal ta det opp på bakrommet så skal du få en tilbakemelding. Ha en fin dag. 
christina82, mod

• Liker 1
Skrevet (endret)
oslom skrev (3 timer siden):

Så ingen andre følelser enn kos og klem? Utrolig umodent forum. 

Hadde ikke vært særlig modent å skulle reagere med latter emoji på innlegg heller 😛 

Endret av Cid
  • 2 uker senere...
Skrevet
Cid skrev (På 27.6.2026 den 9.11):

Hadde ikke vært særlig modent å skulle reagere med latter emoji på innlegg heller 😛 

Enig med deg. Den brukes ofte som hånflir i kommentarfeltene på fb.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Perine skrev (På 9.7.2026 den 20.44):

Enig med deg. Den brukes ofte som hånflir i kommentarfeltene på fb.  

Ja håper ikke at vi får noen av disse på kg.

• Liker 1
Skrevet

Hei! 

Vi vurderte tommel ned og lignende reaksjoner da vi innførte hjerte og pokal, men vi mener negative reaksjoner vil kunne misbrukes for å latterliggjøre og mobbe andre brukere, og skape ett negativt debattklima. 
Vi har diskutert dette på nytt innad i moderatorteamet, og det er ikke ønskelig med negative reaksjonsknapper pr i dag. 
Det vil også være svært begrensede muligheter til å slå ned på latterliggjøring og mobbing som gjøres via reaksjonsknapper.

_popcorn_, adm

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
_popcorn_ skrev (4 minutter siden):

Hei! 

Vi vurderte tommel ned og lignende reaksjoner da vi innførte hjerte og pokal, men vi mener negative reaksjoner vil kunne misbrukes for å latterliggjøre og mobbe andre brukere, og skape ett negativt debattklima. 
Vi har diskutert dette på nytt innad i moderatorteamet, og det er ikke ønskelig med negative reaksjonsknapper pr i dag. 
Det vil også være svært begrensede muligheter til å slå ned på latterliggjøring og mobbing som gjøres via reaksjonsknapper.

_popcorn_, adm

Setter pris på å lese dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...