Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ett (!) Fag i vår, 10 stp. Ble faktisk veldig overrasket da jeg strøk. Fødte riktignok 2 uker før eksamen og hatet livet, men trodde jeg hadde gode nok fagkunnskaper til minst en C. Har gått fulltid med 30 stp hvert semester og fulltidsjobb frem til nå i noen år, snitt på B. Har også ett barn på 4 år fra før.

Men ja jeg strøk. Føler meg nummen i ansiktet, sint på meg selv og frustrert fordi tiden ikke strekker til. 

Må konte. Noen som vet ca når tidlig høst det blir? På studentweb står det at fristen for oppmelding er 01.08, så må være etter det. August eller september? Hsr både bedt om begrunnelse og klaget, kan jo ikke gå lavere i karakter akkurat. 

Er skikkelig skikkelig lei meg, noen som har vært gjennom det samme og kan komme med en solskinnshistorie? 

Anonymkode: 0f6a2...19a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er konteeksamen i uke 32, frist for melde seg opp var 18. juni.

Om fristen hos dere er 1.8. er vel kanskje ikke eksamenen før noen uker senere. Du kan kanskje se på gamle eksamener om det står dato på disse?

Anonymkode: cc72a...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve å klage først. Jeg skulle konte, men jeg klaget i stedet. Fikk D og slapp å konte. 

Anonymkode: 67558...e79

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...