Gå til innhold

Egosentrisk eller ikke egosentrisk


Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du er i et forhold, med litt ulik behov. 

Kan du da tilfredstille han/henne uten at du trenger noe tilbake?  Vilke du gjort det mot din partner?  Om du har mensen, ville du da tilfredstilt han når du vet han er desperat?  Ville du gitt henne en orgasne  selv om du ikke hadde behov for sex?   Fyr løs din mening. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sex er noe man har fordi man vil, det er den mest egoistiske delen av en relasjon så jeg skjønner ikke hva du legger opp til at skal diskuteres? Svaret er og blir; nei man skal ikke ha sex fordi den andre ønsker det om man ikke selv har lyst. 

Anonymkode: a40e6...705

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

sex er noe man har fordi man vil, det er den mest egoistiske delen av en relasjon så jeg skjønner ikke hva du legger opp til at skal diskuteres? Svaret er og blir; nei man skal ikke ha sex fordi den andre ønsker det om man ikke selv har lyst. 

Anonymkode: a40e6...705

Kan hende jeg er for raus, men jeg  gir av meg selv  om hun spør meg eller jeg ser hun er needi så gjør jeg selfølgelig det.  Unormalt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...