fisker1 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Om du er i et forhold, med litt ulik behov. Kan du da tilfredstille han/henne uten at du trenger noe tilbake? Vilke du gjort det mot din partner? Om du har mensen, ville du da tilfredstilt han når du vet han er desperat? Ville du gitt henne en orgasne selv om du ikke hadde behov for sex? Fyr løs din mening.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden sex er noe man har fordi man vil, det er den mest egoistiske delen av en relasjon så jeg skjønner ikke hva du legger opp til at skal diskuteres? Svaret er og blir; nei man skal ikke ha sex fordi den andre ønsker det om man ikke selv har lyst. Anonymkode: a40e6...705 1
fisker1 Skrevet 1 time siden Forfatter #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): sex er noe man har fordi man vil, det er den mest egoistiske delen av en relasjon så jeg skjønner ikke hva du legger opp til at skal diskuteres? Svaret er og blir; nei man skal ikke ha sex fordi den andre ønsker det om man ikke selv har lyst. Anonymkode: a40e6...705 Kan hende jeg er for raus, men jeg gir av meg selv om hun spør meg eller jeg ser hun er needi så gjør jeg selfølgelig det. Unormalt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå