AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Hvor stort skal tapet bli? Trenger snart pengene.... Anonymkode: 81056...2af
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Aldri plasser penger du trenger i bitcoin. Det kan halveres før det går opp. Det er svært volatilt. Jeg sitter stille i båten og skal kjøpe mer etter sommeren dersom det ikke har gått opp innen da, Anonymkode: 3b03f...8f0 1
Hololo Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Bitcoin har vel halvert seg det siste året, om bunnen er nådd og evt når det vil stige igjen er det ingen som kan si sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:42 #4 Skrevet fredag kl. 12:42 Jeg tror at bitcoin skal opp igjen på sikt, kanskje i løpet av et år eller to. Jeg kjøper litt hver måned. Hadde jeg trengt pengene i løpet av noen måneder så ville jeg solgt alt nå. Det kan falle mye mer. Anonymkode: 60c13...b16
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:40 #5 Skrevet fredag kl. 13:40 Det rare er at også sølvprisen har falt til rundt det halve siden januar, er de påvirket av oljepris, sterkere dollar og høyere renter? Andre sier at prisene blir manipulert... Anonymkode: 81056...2af
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:52 #6 Skrevet fredag kl. 16:52 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor stort skal tapet bli? Trenger snart pengene.... Anonymkode: 81056...2af Jeg tror på nedgang ut 2026. Deretter 2027-2029: BULL BULL BULL Anonymkode: f6f5a...6ac
stan Skrevet fredag kl. 17:05 #7 Skrevet fredag kl. 17:05 Hvorfor i all verden skal Bitcoin kunne stige? USA demonstrerte nylig at de kan sperre crypto. Så ideen om å være utenfor myndighetenes kontroll er død. Det er jo bare om det finnes noen idioter der ute som er villig til å betale mer at Bitcoin kan stige.
A-hunter Skrevet fredag kl. 17:13 #8 Skrevet fredag kl. 17:13 stan skrev (7 minutter siden): Hvorfor i all verden skal Bitcoin kunne stige? USA demonstrerte nylig at de kan sperre crypto. Så ideen om å være utenfor myndighetenes kontroll er død. Det er jo bare om det finnes noen idioter der ute som er villig til å betale mer at Bitcoin kan stige. Nå er det vel ikke idioter verden mangler? Den siste er ikke engang født enda... 1
stan Skrevet lørdag kl. 18:01 #9 Skrevet lørdag kl. 18:01 A-hunter skrev (På 26.6.2026 den 19.13): Nå er det vel ikke idioter verden mangler? Den siste er ikke engang født enda... Godt poeng. Man må finne en større idiot enn seg selv, en som er villig til å betale enda mer for en digital fantasi kalt Bitcoin 😀 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå