Hydrium Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Jeg svimte av i dag. Og en fyr helte vann fra vannflaska si på meg. Jeg trodde det var pisslunka kaffe. Men det var bare vann. Romtempetert vann er varmt nå. Jeg har det moderat bra 😄 Håper du har en fin dag også ❤️ 1
fugl fønix Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli (endret) Joda, overlever, varmt og klamt ute idag.🥵⛈️ Endret 1. juli av fugl fønix
Wonders Skrevet 8. juli #9 Skrevet 8. juli her er alt som det skal, og gleder meg til resten av dagen.
Hydrium Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli Det går kjempebra Håper de som leser dette også har en nydelig dag. Viss ikke er det en ny dag i morgen ❤️ 1
Lur Venn Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli Hydrium skrev (På 8.7.2026 den 19.10): Det går kjempebra Håper de som leser dette også har en nydelig dag. Viss ikke er det en ny dag i morgen ❤️ Med blanke ark og fargestifter tell si'
Hydrium Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli Lur Venn skrev (44 minutter siden): Med blanke ark og fargestifter tell si' Ja 😊
Frøkenfryden Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli 1.jobbdag etter endt ferie. Må gå om 15 min. Er altså så lei meg for ferien som rauk til sjukdom. Eit heilt år med pasienter og andre sin smerte å bera før ny sommartur. Det går seg til men akkurat i dag… tungt😢 1
Hydrium Skrevet 19. juli #19 Skrevet 19. juli Kjempebra ❤️ Har pakket ferdig de første eskene før jeg flytter 😁 1 2
Stacy__ Skrevet 24. juli #20 Skrevet 24. juli Det går fint, nyter sommer, sol og late dager med familien ☀️ Har det egentlig veldig bra, selvom døgnrytmen er litt skrudd for tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå