AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Min kjære uskyldige datter kom nylig hjem gråtende og hysterisk fra skolen.da jeg spurte henne hva som var galt nektet hun først å fortelle meg om det, men etter hvert kom det fram at hun hadde blitt mogget av en annen jente i parallelklassen. Slik jeg forstod det var det snakk om et ganske alvorlig tilfelle. Jeg ringte naturlig vis til kontaktlæreren og de fortalte meg at det er lite de får gjort med saken, og at slik mogging bare blir hyppigere og vanlige. Jeg er rasende. Barna våre burde ikke måtte gjennomgå å bli mogget i en så ung alder, og i hvert fall ikke på skolen, hvor de er for å lære. Anonymkode: 76cf2...7c3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Mener du mobbet? Eller er det noe nytt de nå finner på? Anonymkode: 1bb13...2fd 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mener du mobbet? Eller er det noe nytt de nå finner på? Anonymkode: 1bb13...2fd Kanskje vedkommende snakker om mopping? Anonymkode: 1db7e...061
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mener du mobbet? Eller er det noe nytt de nå finner på? Anonymkode: 1bb13...2fd AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje vedkommende snakker om mopping? Anonymkode: 1db7e...061 https://www.slangordboka.no/hva-betyr-mogging/ Anonymkode: 28754...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni mugged? Altså engelsk for ranet på offentlig sted under trusler? Anonymkode: 0b007...bbe
DoorKnob Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Hva slags mogging er det snakk om? Frame mogging, jug mogging, karaktermogging?
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni Det betyr at noen mener de er ovrlegne noen andre, så når du mogger noen prøver du å få dem til å føle seg mindreverdige. Mobbing med andre ord. Anonymkode: e1f76...c2c
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni Om skolen ikke gjør noe kan man kontakte statsforvalter. Klag skriftlig til rektor først. Anonymkode: e1f76...c2c
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Jobber på barneskole og ikke hørt uttrykket. Kan du forklare litt mer hva som har skjedd? Anonymkode: 85651...df6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Om skolen ikke gjør noe kan man kontakte statsforvalter. Klag skriftlig til rektor først. Anonymkode: e1f76...c2c Klage på hva? Mogging? Anonymkode: f66bb...c99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå