AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Dette er et seriøst spørsmål. Er mann som virkelig nyter smaken der nede, men var ikke så ivrig på det da jeg var yngre. Har mest sex med jevnaldrende kvinner i 40 årene og de smaker deilig. Men hva med kvinner i 60 årene, er smaken annerledes på noen måte? Anonymkode: c03a8...194
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Vet ikke. Gjennom årene har jeg kun smakt på fra alderen 16 til 32. Merker ikke forskjell på 16 og 32. Anonymkode: 836ba...aba
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Tja. Vil tro at kvinner i 20-årene nyter mer junkfood og alkohol, mens middelaldrende kvinner på 40+ oftere drikker lite og spiser sunt. Alt man inntar, pluss syklus, påvirker smaken. I 60-årene er vel alle kommet i og forbi overgangsalderen. Anonymkode: aacab...f1e
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Kjæresten er 57, og jeg har også smakt på flere andre kvinner i femtiårene. Merker ingen forskjell fra yngre år. AnonymBruker skrev (11 timer siden): I 60-årene er vel alle kommet i og forbi overgangsalderen. Tror du alle blir inntørket og smakløse av den grunn? Anonymkode: 2400b...154 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Jeg lukter dårligere nedentil pga overgangsalder som gir manko på östrogen, som igjen gir tørrere skjede og endret ph Anonymkode: efac9...9df
Strigiformes Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Tror mer kosthold har noe å bety for smaken enn alderen.... 2
Mr X Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Nei, kan ikke si at jeg har kjent noen forskjell på smaken mtp alder og jeg har smakt på et stort aldersspenn av kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg lukter dårligere nedentil pga overgangsalder som gir manko på östrogen, som igjen gir tørrere skjede og endret ph Anonymkode: efac9...9df Ta hormoner! Gjør underverker for kropp og sinn! Anonymkode: 772c8...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta hormoner! Gjør underverker for kropp og sinn! Anonymkode: 772c8...c5f Prøvde, men fikk migrene, kvalme og stikkende smerter i brystet, sa legen ba meg slutte Anonymkode: efac9...9df
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Det blir nok surere med alderen. Anonymkode: d75d0...882
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lukter dårligere nedentil pga overgangsalder som gir manko på östrogen, som igjen gir tørrere skjede og endret ph Anonymkode: efac9...9df Pussy pump! Det gir sååå gode helseeffekter. Noen minutter et par ganger i uka. Du kan google hvis du ikke tror meg. For meg er det forskjellen på friskt og vått eller tørt og sykt underliv. Er i overgangsalderen og har Sjøgrens. Anonymkode: bbafc...40f
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni Ts her, da er det bare å glede seg til mye deilig slikking i årene fremover også. Anonymkode: c03a8...194 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 23.01): Dette er et seriøst spørsmål. Er mann som virkelig nyter smaken der nede, men var ikke så ivrig på det da jeg var yngre. Har mest sex med jevnaldrende kvinner i 40 årene og de smaker deilig. Men hva med kvinner i 60 årene, er smaken annerledes på noen måte? Anonymkode: c03a8...194 Min smaker det samme nå som for 30 år siden. Anonymkode: 6234b...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 23.01): Dette er et seriøst spørsmål. Er mann som virkelig nyter smaken der nede, men var ikke så ivrig på det da jeg var yngre. Har mest sex med jevnaldrende kvinner i 40 årene og de smaker deilig. Men hva med kvinner i 60 årene, er smaken annerledes på noen måte? Anonymkode: c03a8...194 Smaks- og luktesansen din har kanskje blitt redusert? Og du har kanskje blitt mer langsynt og? Helt normal utvikling. Om 10-15 år kan det være lurt å sjekke hørselen. Anonymkode: d030a...63a
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Smaks- og luktesansen din har kanskje blitt redusert? Og du har kanskje blitt mer langsynt og? Helt normal utvikling. Om 10-15 år kan det være lurt å sjekke hørselen. Anonymkode: d030a...63a Det som er sikkert er at smakssans endres når en er kåt. Da smaker det mindre mens med en gang jeg har kommet smaker hun mye mer. Rart, men da får en seg til å slikke mer og det er digg. Anonymkode: c03a8...194
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Variasjonen er stor fra kvinne til kvinne, kosthold kan spille inn, men først og fremst er det individuelle forskjeller. Swinger, så har et relativt stort spenn å sammenligne med Kona har ikke endret seg på 20 år. Anonymkode: f218f...f68
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni Et dilemma som kan oppstå er at en også synes det smaker litt av sperma. Litt pirrende når det ikke er min. Anonymkode: c03a8...194
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni Ja. Fittesmaken blir svakere når mensen forsvinner. En kvinne som fortsatt har mensen, smaker ulikt avhengig av hvor hun er i syklusen. Når mensen uteblir, smaker hun alltid på det svakeste. Anonymkode: 0e190...a01
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ts her, da er det bare å glede seg til mye deilig slikking i årene fremover også. Anonymkode: c03a8...194 Fordelen med 60 + år gamle, er at alt sølet som kommer ut fra yngre underliv har stoppet opp og det er rent der nede til enhver tid når hygiene ellers er på plass. Ja, jeg mener du kan glede deg til årene veldig langt framover og vi mottakere nyter også. Anonymkode: 8a028...c1f 1
Pelle1358 Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordelen med 60 + år gamle, er at alt sølet som kommer ut fra yngre underliv har stoppet opp og det er rent der nede til enhver tid når hygiene ellers er på plass. Ja, jeg mener du kan glede deg til årene veldig langt framover og vi mottakere nyter også. Anonymkode: 8a028...c1f Hm, så deilig. Har aldri slikket noen over 52, men det du nevner frister. Særlig om hun lever sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå