Gå til innhold

Endrer smaken av fitte seg med alderen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et seriøst spørsmål. Er mann som virkelig nyter smaken der nede, men var ikke så ivrig på det da jeg var yngre. Har mest sex med jevnaldrende kvinner i 40 årene og de smaker deilig.  Men hva med kvinner i 60 årene, er smaken annerledes på noen måte? 

Anonymkode: c03a8...194

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Gjennom årene har jeg kun smakt på fra alderen 16 til 32.

Merker ikke forskjell på 16 og 32.

Anonymkode: 836ba...aba

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Vil tro at kvinner i 20-årene nyter mer junkfood og alkohol, mens middelaldrende kvinner på 40+ oftere drikker lite og spiser sunt. Alt man inntar, pluss syklus, påvirker smaken. 

I 60-årene er vel alle kommet i og forbi overgangsalderen.

Anonymkode: aacab...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten er 57, og jeg har også smakt på flere andre kvinner i femtiårene. Merker ingen forskjell fra yngre år. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

I 60-årene er vel alle kommet i og forbi overgangsalderen.

Tror du alle blir inntørket og smakløse av den grunn? 

Anonymkode: 2400b...154

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lukter dårligere nedentil pga overgangsalder som gir manko på östrogen, som igjen gir tørrere skjede og endret ph 

Anonymkode: efac9...9df

Skrevet

Tror mer kosthold har noe å bety for smaken enn alderen....

• Nyttig 2
Skrevet

Nei, kan ikke si at jeg har kjent noen forskjell på smaken mtp alder og jeg har smakt på et stort aldersspenn av kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg lukter dårligere nedentil pga overgangsalder som gir manko på östrogen, som igjen gir tørrere skjede og endret ph 

Ta hormoner! 

Gjør underverker for kropp og sinn!  :) 

Anonymkode: 772c8...c5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta hormoner! 

Gjør underverker for kropp og sinn!  :) 

Anonymkode: 772c8...c5f

Prøvde, men fikk migrene, kvalme og stikkende smerter i brystet, sa legen ba meg slutte

AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok surere med alderen.

Anonymkode: d75d0...882

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pussy pump! Det gir sååå gode helseeffekter. Noen minutter et par ganger i uka. 
Du kan google hvis du ikke tror meg. 
For meg er det forskjellen på friskt og vått eller tørt og sykt underliv. Er i overgangsalderen og har Sjøgrens. 

Anonymkode: bbafc...40f

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, da er det bare å glede seg til mye deilig slikking i årene fremover også. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 23.01):

Dette er et seriøst spørsmål. Er mann som virkelig nyter smaken der nede, men var ikke så ivrig på det da jeg var yngre. Har mest sex med jevnaldrende kvinner i 40 årene og de smaker deilig.  Men hva med kvinner i 60 årene, er smaken annerledes på noen måte? 

Min smaker det samme nå som for 30 år siden.

Anonymkode: 6234b...8dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2026 den 23.01):

Smaks- og luktesansen din har kanskje blitt redusert?

Og du har kanskje blitt mer langsynt og?

Helt normal utvikling. 

Om 10-15 år kan det være lurt å sjekke hørselen.

Anonymkode: d030a...63a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Smaks- og luktesansen din har kanskje blitt redusert?

Og du har kanskje blitt mer langsynt og?

Helt normal utvikling. 

Om 10-15 år kan det være lurt å sjekke hørselen.

Anonymkode: d030a...63a

Det som er sikkert er at smakssans endres når en er kåt. Da smaker det mindre mens med en gang jeg har kommet smaker hun mye mer. Rart, men da får en seg til å slikke mer og det er digg.

AnonymBruker
Skrevet

Variasjonen er stor fra kvinne til kvinne, kosthold kan spille inn, men først og fremst er det individuelle forskjeller. Swinger, så har et relativt stort spenn å sammenligne med ;) Kona har ikke endret seg på 20 år.

Anonymkode: f218f...f68

AnonymBruker
Skrevet

Et dilemma som kan oppstå er at en også synes det smaker litt av sperma. Litt pirrende når det ikke er min. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fittesmaken blir svakere når mensen forsvinner. En kvinne som fortsatt har mensen, smaker ulikt avhengig av hvor hun er i syklusen. Når mensen uteblir, smaker hun alltid på det svakeste.

Anonymkode: 0e190...a01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts her, da er det bare å glede seg til mye deilig slikking i årene fremover også. 

Fordelen med 60 + år gamle, er at alt sølet som kommer ut fra yngre underliv har stoppet opp og det er rent der nede til enhver tid når hygiene ellers er på plass. Ja, jeg mener du kan glede deg til årene veldig langt framover og vi mottakere nyter også.

Anonymkode: 8a028...c1f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordelen med 60 + år gamle, er at alt sølet som kommer ut fra yngre underliv har stoppet opp og det er rent der nede til enhver tid når hygiene ellers er på plass. Ja, jeg mener du kan glede deg til årene veldig langt framover og vi mottakere nyter også.

Anonymkode: 8a028...c1f

Hm, så deilig. Har aldri slikket noen over 52, men det du nevner frister. Særlig om hun lever sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...