Gå til innhold

Hvordan oppnå den perfekte promillen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på Stavernfestivalen neste uke (tre dagers festival). Hvordan kan jeg holde meg på en god promille fra 14 tiden til 23? Syns alltid det er så «vanskelig» å holde meg på en grei promille på festivaler/konserter. Enten blir jeg for full eller er nærmest edru. Ofte drikker jeg mye før jeg skal inn på festivalen, og så blir jeg edru igjen utover ettermiddagen og så drikker jeg mer igjen mot kvelden. Men det blir jo så dyrt hvis man da blir nærmest edru og skal drikke seg opp igjen mot kvelden. Heldigvis bor jeg på camp og kan gå dit for å drikke så slipper å kjøpe alt der inne. Og ja jeg høres ut som en fjortis😂men jeg lurer genuint på hva folk pleier å gjøre😂er en drink i timen mye? Lite? Man blir jo mye fullere i varmen også så hva gjør man..

Anonymkode: 7f1dd...6dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må du være full hele tiden da? Jeg ville tatt lite på dagen og heller ventet til kvelden. Sorry, dette var sikkert et «tantesvar» 🤣 Hilsen K48

Anonymkode: d0440...497

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Må du være full hele tiden da? Jeg ville tatt lite på dagen og heller ventet til kvelden. Sorry, dette var sikkert et «tantesvar» 🤣 Hilsen K48

Anonymkode: d0440...497

Neida, må ikke det. Syns ikke det er så gøy å være altfor full, vil jo gjerne få med meg konsertene. Men vil holde meg brisen😂Blir nok litt drikking på dagen og mer mot kvelden 

Anonymkode: 7f1dd...6dc

AnonymBruker
Skrevet

Når du føler deg brisen og god: Ikke drikk mer!

Vent til du føler deg mer edru igjen til du drikker mer. Da slipper du å bli dritings.

Anonymkode: 4cc95...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...