Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd noen form for permanent hårfjerning?

Virket det?

Hva kostet det?

Hvor?

Var det smertefullt?

Vil du anbefale det til andre?

Takk på fårhånd for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, jeg lurer også på dette.

Pris på permanent fjerning av armhulehår og bikinilinje?

Gjest allium
Skrevet (endret)

Jeg har tatt bikinilinjen. Har hatt fire behandlinger så langt, og det har kostet 4050 kroner tilsammen.

Mye penger, og det satt langt inne, men jeg har aldri angret.

Det er mulig at jeg kommer til å trenge en behandling til, men så langt er det fint, og nå er det to år siden den siste.

Vondt? Ja, litt. Spesielt den første gangen. Men ikke verre enn at det var til å holde ut. Jeg skrek ikke, for å si det sånn...

Får kanskje legge til at det var laserbehandling.

Endret av allium
Skrevet

Det var jo ingen avskrekkende pris! (Kan jeg spørre hvilken klinikk du gjorde det på? Jeg leter etter en god en i østfold/oslo) :)

Hva slags laser gir best resultat?

Noen som har tatt armhulene også?

Har veldig lyst til å gjøre dette før sommeren! :)

Gjest allium
Skrevet
Det var jo ingen avskrekkende pris!  (Kan jeg spørre hvilken klinikk du gjorde det på? Jeg leter etter en god en i østfold/oslo)  :)

Hva slags laser gir best resultat?

Noen som har tatt armhulene også?

Har veldig lyst til å gjøre dette før sommeren!  :)

Oslo kosmetiske lasersenter. Jeg vet ikke hva slags laser de har, men de har veldig hyggelige folk ihvertfall.

Hun som behandlet meg fortalte at hun holdt på med å ta armhulene sine, men visste ikke om hun orket å fullføre, for der var det så vondt.

Skrevet

Oj.. Hadde ikke trodd det gjør mer vondt i armhulene enn i bikinilinjen.. :forvirret:

Hvor mange behandlinger er det vanlig at man må ta før man slipper å barbere seg noe mer?

Skrevet

Skulle ønske at det fantes andre metoder for permanent hårfjerning som kremer eller spray el. Åpen for tips og forslag

Gjest allium
Skrevet
Oj.. Hadde ikke trodd det gjør mer vondt i armhulene enn i bikinilinjen..  :forvirret: 

Hvor mange behandlinger er det vanlig at man må ta før man slipper å barbere seg noe mer?

Jeg fikk på forhånd beskjed om fem, men så langt har det altså holdt med fire. Og jeg hadde myyye hår, men det er mørkt mot lys hud, da, og det gjør det lettere.

Skrevet

Tar man bare ved trusekanten da, eller tar man "under" også?

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg har gjort det på oslo kosmetiske lasersenter og jeg synes det gjorde forbasket vondt! bataler 1500kr de første 3 gangene, deretter halv pris. de fleste trengte 5-6 behandlinger.

de tar det du vil, jeg tok det som går utover trusekanten pluss litt til, og under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...