Gå til innhold

Representerer disse dagens 20 -åringer?


Lillesøster

Anbefalte innlegg

De er nok ganske lite reprasentative. Er en grunn til at de har funnet (endt op med) denne gjengen etter å ha letet og silt ut nøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s
De er nok ganske lite reprasentative. Er en grunn til at de har funnet (endt op med) denne gjengen etter å ha letet og silt ut nøye :)

Har sett litt (mindre og mindre for hver sesong) på alle BB-sesongene. Det blir jo bare mer og mer usmakelig og ekstremt for hvert år?! hva blir det neste liksom :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur innom nettstedet deiligst.no tror jeg neppe avkrefter dine mistanker om at dette er vanlig blant norsk ungdom i dag.

Dog vites det ikke hvor hensiktsmessig det er å være en bestyrtet gammel tante. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser ikke jeg BigBrother - og kan derfor ikke uttale meg om disse to personene. Men det å filme eller fotografere sine egne seksuelle utfoldelser er ikke fremmed for mange av oss.

Om de unge idag velger å filme sekvenser fra sitt eget seksualliv så synes jeg det er mer positivt enn negativt. Forstår ikke at dette er noe å lage baluba utav, sånne nyheter er sånne jeg leser og glemmer de like fort. Det som jeg synes er idiotisk i dette - er at de går ut i avisene med saken - og ikke at de foretok sexfilmingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje skifte nick til "gammel tante"  :sjenert:

En ting er iallfall en fordel med kvinner av typen moraliserende gamle tanter. Det er mindre sannsynlig at man må dele dem med andre.

Og sånn for at det ikke skal misforsås bør jeg vel nevne at det er utroskap jeg sikter til. :)

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article617984.ece

Og da spør jeg fordi jeg vet at det finnes mange  20 åringer her inne. Dette er så fjernt i fra min tid som 20 åring og jeg undere meg over hva som får et menneske til å gå så langt. Er mine grenser for "gammeldagse" eller foreldet?

Det er vel ikke annerledes sex nå enn hva det var for 20 år siden da du/jeg var 20.

Den gangen hadde vi ikke filmkamera/vidio. Det har ungdommen i dag.

dette var ment til deres eget private liv.

jeg skjønner ikke hva du reagerer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

representerer ikke meg.. og jeg er i 20 åra.. har vel bare noe med hva slags miljø man er innenfor..?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke annerledes sex nå enn hva det var for 20 år siden da du/jeg var 20.

Den gangen hadde vi ikke filmkamera/vidio. Det har ungdommen i dag.

dette var ment til deres eget private liv.

jeg skjønner ikke hva du reagerer på

Hvis du leser tråden nøye ser du at jeg retter meg selv underveis. Linken var nok litt malplassert og er kanskje ikke helt representativt for hva jeg ville frem til. Jeg har forsklart det litt lenger bak i tråden. Jeg tenkte mer på den åpenheten til sex med alle, sex i alle stillinger, mest mulig sex på tv osv. Tenker primært på big brother kulturen og tror nok at denne videoen kanskje ikke er så privat som de vil ha den til.

Endret av Lillesøster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...