Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som har tatt Eiendom på NMBU? Vurder å starte lurer bare på et par ting, hadde satt stor pris på svar!☺️

Hvordan var jussemnene på studiet? Er det veldig tørt og vanskelig å henge med på hvis man ikke har hatt juss før? 😅 Lurer også på hvordan arbeidslivet i Oslo er etterpå. Er det mye stress og lange kvelder i det private, eller går det an å kombinere med en normal fritid?

Blir superglad for ærlige svar om hvordan studietiden var og hvordan hverdagen i jobb faktisk er! 😃😃

Anonymkode: 0578a...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...