AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei! Er det noen som har tatt Eiendom på NMBU? Vurder å starte lurer bare på et par ting, hadde satt stor pris på svar!☺️ Hvordan var jussemnene på studiet? Er det veldig tørt og vanskelig å henge med på hvis man ikke har hatt juss før? 😅 Lurer også på hvordan arbeidslivet i Oslo er etterpå. Er det mye stress og lange kvelder i det private, eller går det an å kombinere med en normal fritid? Blir superglad for ærlige svar om hvordan studietiden var og hvordan hverdagen i jobb faktisk er! 😃😃 Anonymkode: 0578a...48f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå