Gå til innhold

Teite ting sagt under akten

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Knull meg daddy... 

Knull fitta mi daddy...

Daddy, knull fitta mi..

Daddy - daddy - daddy 

Jeg vemmes hver gang jeg hører det, men hun er et godt knull (sidechick) så jeg holder ut til over sommeren. 

Anonymkode: c0eb8...301

Å som du lider.... hva skjer til høsten, kommer det andre damer inn i livet ditt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må vedlkjenne at det er mye menn sier om sin stolthet pikken sin som medfører at jeg må bite det i meg å ikke le. Jeg er imidletid snill dame og prøver å ha forståelse for at menn bare er slik, og gjerne omtaler sin pikk som et slags magisk eget individ, med egne tanker og vilje. 

Lurer på hvordan menn hadde reagert om jeg omtalte min fitte på samme måte. "Se på henne da, så blodsprengt og klar. Hun kan ikke vente! Ja nå er hun ivrig nå! Hun kan jobbe på i evighet. Ser du hvordan hun glinser? Hun er virkelig klar til dyst!" og så videre. 😅🤣

Anonymkode: a24dc...123

glinse erpirrende.ville heller sagt det var jeg deg enn blodsprengt:-)

Anonymkode: 608ea...990

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

glinse erpirrende.ville heller sagt det var jeg deg enn blodsprengt:-)

Anonymkode: 608ea...990

Ja men blodsprengt har jeg hørt fra menn. Ja til og med at den holder på å eksplodere. 😅😂

Er ikke naturlig for meg å omtale mitt underliv som noe med en helt egen autonomi. 😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja jeg er klar over dette, og reflekterer jo også over hvordan jeg selv oppfører meg ulikt ovenfor menn vs kvinner. Hvor det helt ærlig er med kvinner jeg er mest naturlig meg selv, og med menn mer påskrudd mannens litt andre behov for å at ord og beundring av hans penis skal bidra til hans opplevelse. 

Jeg tenner likevel mest på menn. Dere har jo denne fantstiske tingen mellom bena. Ja jeg synes det, selv om jeg må forhindre meg selv fra å begynne å le av hvordan den gis egen individualitet og til og med nærmest opphøyes til "Gud" innimellom. 😅

Takk for påminnelsen om den filmen. Jeg har ennå ikke sett den.  

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i dette med at dama må beundre pikken osv. Høres ut som karer med dårlig selvtillit. 

Filmen Spermageddon er virkelig morsom. Og det språket når de skal ha sex.....

Skrevet
kræsjbang skrev (11 minutter siden):

Å som du lider.... hva skjer til høsten, kommer det andre damer inn i livet ditt ?

Høst og vinter er jeg trofast med samboer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høst og vinter er jeg trofast med samboer. 

Så vår og sommer går med til litt puling på si ?

Skrevet
kræsjbang skrev (5 minutter siden):

Så vår og sommer går med til litt puling på si ?

Ja, som oftest 

Skrevet
kræsjbang skrev (41 minutter siden):

Hva er det du ikke forstår  ?

Hva som egentlig skal diskuteres i tråden?

Anonymkode: f6758...ce5

Skrevet

Hva som egentlig skal diskuteres i tråden?

Anonymkode: f6758...ce5

Teite ting som blir sagt under sex. Selvfølgelig ble det avsporing. 

• Liker 1
Skrevet

Må vedlkjenne at det er mye menn sier om sin stolthet pikken sin som medfører at jeg må bite det i meg å ikke le. Jeg er imidletid snill dame og prøver å ha forståelse for at menn bare er slik, og gjerne omtaler sin pikk som et slags magisk eget individ, med egne tanker og vilje. 

Lurer på hvordan menn hadde reagert om jeg omtalte min fitte på samme måte. "Se på henne da, så blodsprengt og klar. Hun kan ikke vente! Ja nå er hun ivrig nå! Hun kan jobbe på i evighet. Ser du hvordan hun glinser? Hun er virkelig klar til dyst!" og så videre. 😅🤣

Er det menn som snakker slik? 😅😂🤭

Skrevet

Med samboer første året sammen.

Han peisa på og feis så det rista i meg. Han fortsetter å peise på mens han stryker meg over panna å sier "ikke noe å bry seg om frøken" 

Anonymkode: 3f15b...8bb

• Liker 4
Skrevet

Høres mer ut som grisesex.

Tenk deg stanken.

Anonymkode: 2646f...0f5

La meg gjette. Du er en kvinne som ikke ønsker analsex, og for å støtte ditt eget valg så rakker du ned på de som liker det?

Anonymkode: 219b6...13e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Med samboer første året sammen.

Han peisa på og feis så det rista i meg. Han fortsetter å peise på mens han stryker meg over panna å sier "ikke noe å bry seg om frøken" 

Anonymkode: 3f15b...8bb

Jeg har opplevd ei dame som tok tlf da venninna hennes ringte. Hun sto da på alle 4 med kuken min i rumpa og pratet i vei sikkert 5 minutter før hun avsluttet med "men du, e har sex no" på den uskyldige sørlandsdialekten sin. Da ble det helt stille i den andre enden før det ble lagt på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BeeKind skrev (4 timer siden):

Jepp! Men ikke alle. De som gjør det gjør det imidlertid ganske mye og ofte. 😆

Har ikke inntrykk av at det er de usikre menn akkurat. Det er mer som de er tent av synet av egen pikk. 

Fint det, at de liker pikken sin godt, men det kan innimellom være vanskelig å ikke le. 😅

• Liker 2
Skrevet
BeeKind skrev (4 timer siden):

nei

Anonymkode: 1e69b...db1

Skrevet

nei

Anonymkode: 1e69b...db1

Du er nok mann. Som har hatt sex med hvor mange menn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Knull meg daddy... 

Knull fitta mi daddy...

Daddy, knull fitta mi..

Daddy - daddy - daddy 

Jeg vemmes hver gang jeg hører det, men hun er et godt knull (sidechick) så jeg holder ut til over sommeren. 

Musa mi tørker inn med alt daddy, mommy og baby girl-snakk. 

Anonymkode: 06142...bf7

• Liker 2
Skrevet
kræsjbang skrev (6 timer siden):

Jeg hadde ei dame her i fjor sommer på besøk, og vi endte opp i senga. Etter en times tid eller så med knulling og kosing går hun med på å bli knullet analt. Det var varmt, vi var våte av svette og musa hennes var enda våtere. Likevel er ikke glid noe å spare på. Så jeg smurte inn henne og meg. Jeg fikk henne til å ligge på magen med pute under magen. 

Så kom det magiske øyeblikket, og husk nå, absolutt alt var vått og glatt. 

Så i stedet for å gli sakte inn i rumpa hennes skled jeg rett inn i fitta hennes, og nesten ropte; sorry, feil hull.

Hun holdt på å le seg i hjel og sa at det var første gangen noen hadde sagt det mens hun ble knulla vaginalt. 

Det gikk på andre forsøk. Det endte med en orgasme så kraftig at for min del ble astmaanfall og noe jeg mistenker var et lite hjerteinfarkt. For hennes del kjøpte hun buttplug dagen etter.

Ny runketråd?

Anonymkode: f4bbd...8cf

Skrevet

Jepp! Men ikke alle. De som gjør det gjør det imidlertid ganske mye og ofte. 😆

Har ikke inntrykk av at det er de usikre menn akkurat. Det er mer som de er tent av synet av egen pikk. 

Fint det, at de liker pikken sin godt, men det kan innimellom være vanskelig å ikke le. 😅

Interessant 😂😂 jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert hvis mannen min begynte sånn 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

La meg gjette. Du er en kvinne som ikke ønsker analsex, og for å støtte ditt eget valg så rakker du ned på de som liker det?

Anonymkode: 219b6...13e

Sexy med analprolaps...

Anonymkode: 2fc93...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...