AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Alene eller i par, offentlig, hjemme? Jeg er nysgjerrig og syns tanken på å leke med buttplug er veldig pirrende. vil gjerne høre erfaringer. Anonymkode: 77ba9...217
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Vi liker at jeg bruker. Både under sex eller at jeg går med enten det er hjemme eller ute i offentlighet. Anonymkode: ddb7f...172
Crazydoglady Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Ja, liker det. Hjemme. Har ingen behov for å gå rundt med butplug utenom skyen. Alene eller sammen.
Snok1 Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Crazydoglady skrev (15 minutter siden): Ja, liker det. Hjemme. Har ingen behov for å gå rundt med butplug utenom skyen. Alene eller sammen. Kan minne om oss. Det er deilig. Jeg (mannen) liker det best, men hun begynner å bli mer interessert.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Både han og jeg kan noen ganger bruke det under akten. Ikke ellers. Kun hjemme og kun på soverommet. Hvis du har lyst å prøbe er det jo bare å anskaffe en og prøve. Anonymkode: f135b...08b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Nei, hverken han eller jeg synes rumpehullet er det minste erotisk. Anonymkode: 7cba1...759
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå