Gå til innhold

Liker du å bruke buttplug?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alene eller i par, offentlig, hjemme? Jeg er nysgjerrig og syns tanken på å leke med buttplug er veldig pirrende. vil gjerne høre erfaringer.

Anonymkode: 77ba9...217

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi liker at jeg bruker. Både under sex eller at jeg går med enten det er hjemme eller ute i offentlighet. 

Anonymkode: ddb7f...172

Skrevet

Ja, liker det. Hjemme. Har ingen behov for å gå rundt med butplug utenom skyen. Alene eller sammen. 

Skrevet
Crazydoglady skrev (15 minutter siden):

Ja, liker det. Hjemme. Har ingen behov for å gå rundt med butplug utenom skyen. Alene eller sammen. 

Kan minne om oss. Det er deilig. Jeg (mannen) liker det best, men hun begynner å bli mer interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Både han og jeg kan noen ganger bruke det under akten. Ikke ellers. Kun hjemme og kun på soverommet.

Hvis du har lyst å prøbe er det jo bare å anskaffe en og prøve. 

Anonymkode: f135b...08b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hverken han eller jeg synes rumpehullet er det minste erotisk. 

Anonymkode: 7cba1...759

AnonymBruker
Skrevet

Effektivt om penis er tynn, liten. For oss med stor kan det bli ubehagelig.

Anonymkode: ac22a...d11

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det godt under onanering og sex 

Anonymkode: ef2f2...b53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Effektivt om penis er tynn, liten. For oss med stor kan det bli ubehagelig.

Hæ? Hva er relevansen? Hva gjør at en buttplugg blir ubehagelig dersom penis er stor?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Hva er relevansen? Hva gjør at en buttplugg blir ubehagelig dersom penis er stor?

I alle dager, kan du ikke noe om kvinnekroppen???? 

Du vet at det bare er en tynn myk vegg mellom skjede og endetarm? 

AnonymBruker
Skrevet

Lukter det ikke veldig bæsj?

Anonymkode: 887bc...173

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du aner heller ikke hva du prater om. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kan det gjøre, men så lenge pluggen er inne, så er det ikke et problem. Når du er ferdig, og tar den ut, er det heller ikke et problem. Avføring er først ubehagelig, hvis du bruker pluggen som en annen dildo,inn og ut. 

Noen har bare analsex, hvis de kan planlegge, og rense tarmen grundig. Andre tar det litt mer spontant, og velger kanskje å bruke kondom, til og med på leketøy. Ingen fasit her. 

Anonymkode: d1285...e6b

AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke av to grunner. Den ene er at det kan være jævlig vondt å dø den ut pga den «kanten» som er det tykkeste punktet. Og den andre grunnen er at en gang så forsvant hele buttpluggen inni rumpa mi. Jeg var 1 minutt unna å måtte ringe legevakten, for jeg fikk ikke tak i den, ikke mannen min heller. En flau ting med legevakt da er at jeg har en jobb hvor vi samarbeider med legevakt daglig, så jeg kjenner de som jobber der. Så det var heeeeeeelt krise faktisk når det stod på 😂😂😂ptsd, om det er lov å si. Har ikke rørt buttplug siden 

Anonymkode: ea947...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg synes det er dritekkelt.  skjønner ikke at noen finner det behagelig. Jeg var bæsjetrengt en gang jeg hadde sex og klarte ikke å kose meg før jeg hadde vært på do. Kan ikke skjønne at det føles deilig å føle på at man må bæsje liksom 

Anonymkode: 442be...3f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Æsj, jeg synes det er dritekkelt.  skjønner ikke at noen finner det behagelig. Jeg var bæsjetrengt en gang jeg hadde sex og klarte ikke å kose meg før jeg hadde vært på do. Kan ikke skjønne at det føles deilig å føle på at man må bæsje liksom 

Det er jo ikke det samme. Skjerp deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker ærlige spørsmål som dette: 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

en milliard ganger mer enn surmaga oppgulp som dette:

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Begge to er totalt uvitende om emnet, men den første stiller i det minste et spørsmål og ønsker å vite mer. Den andre bruker uvitenheten som et slags våpen. Tipper det sier mye om de to som står bak kommentarene. 

Det er lov å ikke vite, men trenger ikke være kjip heller. 

Nei, det lukter så og si aldri bæsj. Det kan skje, men vanligvis ikke. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Slik spør bare de som IKKE har stor penis. VI som har det vet at det kan bli ubehagelig. 

Lengden på pluggen kan og være en fordel eller en ulempe. Ingen liker å skrubbe kølla over en kant.

Er den lang dytter den kølla opp mot livmora. 

Har du tykk og lang, dropp det. Har du tynn og lang, kjøp en tynn og lang til henne. 

Har han kort og tynn, you need som extra girl. Buttplug er et must.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker butplug både hjemme og ute. Butplugen er en variant med vibrator, designet for å treffe prostata og den har fjernkontroll. Dama har kontrollen og kan når som helst skrup på vibratoren også når vi er ute. Hun syns det er gøy når jeg plutselig stivner og må hive etter pusten. Må sette meg på huk for ikke å stønne, men skrur den av før orgasmen kommer. Sånn kan vi gå rundt i byen en hel dag med å tease meg. Det er utrolig deilig og spennende.

Anonymkode: 9013b...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...