Even Tuell Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Om du mener runkehylse ala Tenga eller noe sånt, så ja. Har prøvd, men ikke sett peoenget. De reklamerer både for å kunne stimulere som fy, føles som både blowjob og fitte, men jeg synes i beste fall det bare var ... meh. Tafatte greier som ikke gir meg noe.
Ravi70 Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Jepp har en som suger og vibererer holder ikke lenge i den for å si det sånn😂 Deilig!
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni En sånn en? https://www.nps.gov/whsa/learn/nature/apache-pocket-mouse.htm Anonymkode: 58fec...1bb
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Kjøpte nylig en som er større enn en lommevariant. Overraskende realistisk følelse, selv om det selvsagt på ingen måte blir som å ha sex. Har ikke prøvd noe slik på 15 år, men det jeg prøvde da var skuffende og ikke bedre enn hånda. Etter 7 år som singel og null utsikter til noe annet resten av livet er jeg skikkelig lei runking, og da er visst en moderne variant en fin avveksling inninellom. Anonymkode: 040a6...37c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Har en fleshlight. Syns det er litt styr og hele greia blir litt turnoff. Ligger stort sett ubrukt i skapet. Anonymkode: a3ace...9fa
Stillalive Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni Kjøpte en variant for noen år siden samtidig som jeg bestilte noe til fruen. Ble testet en gang og har siden ligget i skuffen. I utgangspunktet en helt grei sak, men blir for mye styr når jeg er alene, og synes det egentlig bare er pinlig foran fruen 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå