Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette? 

Må man unngå å være i rommet i 24 timer? Jeg lufter godt ut med flere åpne vinduer.

Hvor mye impregnering bruker man på et slikt møbel?

Anonymkode: 674ba...f2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tekstilimpregnering kjøpt i Norge er helt ufarlig og du må verken lufte eller rømme huset.  Dusj møbelet godt og la det tørke over natten.

Anonymkode: c5fa2...a89

Skrevet

Med en ny sofa, er det meningen at man skal ta bak/ under på putene også? 

Har virkelig impregnering noe for seg?

Det vil jo sikkert havne en del på gulvet også; skal man tørke opp dette? Eller bare pøse på og late som man vet hva man driver med? :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (55 minutter siden):

Med en ny sofa, er det meningen at man skal ta bak/ under på putene også? 

Har virkelig impregnering noe for seg?

Det vil jo sikkert havne en del på gulvet også; skal man tørke opp dette? Eller bare pøse på og late som man vet hva man driver med? :) 

Det har noe for seg ja. Det gjør visst at det er lettrre å gjøre rent, mindre setter seg fast i stoffet , det blir ikke fingermerker på samme måte... 

Jeg dynket nok litt vel mye (det rant ned på gulvet ved ene armlenet).

Men jeg fikk beskjed av Skeidar om å dynke godt på armlener og fotstøtte fordi man der kommer borti med hender/ bein og at det blir flekker av det.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har noe for seg ja. Det gjør visst at det er lettrre å gjøre rent, mindre setter seg fast i stoffet , det blir ikke fingermerker på samme måte... 

Jeg dynket nok litt vel mye (det rant ned på gulvet ved ene armlenet).

Men jeg fikk beskjed av Skeidar om å dynke godt på armlener og fotstøtte fordi man der kommer borti med hender/ bein og at det blir flekker av det.

Ts

Ok, takk :) 

Jeg har en ny sofa i stoff, så tenkte kanskje at det var litt unødvendig selv om de sa at jeg burde gjøre det to ganger i året. Får ta en runde i morgen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Ok, takk :) 

Jeg har en ny sofa i stoff, så tenkte kanskje at det var litt unødvendig selv om de sa at jeg burde gjøre det to ganger i året. Får ta en runde i morgen.

Husk at dynker man for mye kan det bli skjolder/fargeendring på stoffet. Det skal påføres et jevnt lag men ikke overdrives (leste jeg mer frem til)...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...