AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Noen som har erfaring med dette? Må man unngå å være i rommet i 24 timer? Jeg lufter godt ut med flere åpne vinduer. Hvor mye impregnering bruker man på et slikt møbel? Anonymkode: 674ba...f2c
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Nei, tekstilimpregnering kjøpt i Norge er helt ufarlig og du må verken lufte eller rømme huset. Dusj møbelet godt og la det tørke over natten. Anonymkode: c5fa2...a89
visp Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Med en ny sofa, er det meningen at man skal ta bak/ under på putene også? Har virkelig impregnering noe for seg? Det vil jo sikkert havne en del på gulvet også; skal man tørke opp dette? Eller bare pøse på og late som man vet hva man driver med? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni visp skrev (55 minutter siden): Med en ny sofa, er det meningen at man skal ta bak/ under på putene også? Har virkelig impregnering noe for seg? Det vil jo sikkert havne en del på gulvet også; skal man tørke opp dette? Eller bare pøse på og late som man vet hva man driver med? Det har noe for seg ja. Det gjør visst at det er lettrre å gjøre rent, mindre setter seg fast i stoffet , det blir ikke fingermerker på samme måte... Jeg dynket nok litt vel mye (det rant ned på gulvet ved ene armlenet). Men jeg fikk beskjed av Skeidar om å dynke godt på armlener og fotstøtte fordi man der kommer borti med hender/ bein og at det blir flekker av det. Ts Anonymkode: 674ba...f2c
visp Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har noe for seg ja. Det gjør visst at det er lettrre å gjøre rent, mindre setter seg fast i stoffet , det blir ikke fingermerker på samme måte... Jeg dynket nok litt vel mye (det rant ned på gulvet ved ene armlenet). Men jeg fikk beskjed av Skeidar om å dynke godt på armlener og fotstøtte fordi man der kommer borti med hender/ bein og at det blir flekker av det. Ts Anonymkode: 674ba...f2c Ok, takk Jeg har en ny sofa i stoff, så tenkte kanskje at det var litt unødvendig selv om de sa at jeg burde gjøre det to ganger i året. Får ta en runde i morgen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni visp skrev (3 minutter siden): Ok, takk Jeg har en ny sofa i stoff, så tenkte kanskje at det var litt unødvendig selv om de sa at jeg burde gjøre det to ganger i året. Får ta en runde i morgen. Husk at dynker man for mye kan det bli skjolder/fargeendring på stoffet. Det skal påføres et jevnt lag men ikke overdrives (leste jeg mer frem til)... Anonymkode: 674ba...f2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå